کد خبر: 461291
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۸ ۱۱:۲۲:۱۰
| |

کریستوفر:

بازی‌های متوالی خیلی سخت است/ انگیزه زیادی برای نشان دادن توانایی‌هایم دارم

بازیکن آمریکایی خانه بسکتبال خوزستان گفت: با وجودی که عاشق بسکتبال هستم ولی بازی‌های متوالی، خیلی سخت است.

بازی‌های متوالی خیلی سخت است/ انگیزه زیادی برای نشان دادن توانایی‌هایم دارم
کد خبر: 461291
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۸ ۱۱:۲۲:۱۰

اعتمادآنلاین| تیم خانه بسکتبال خوزستان روز دوشنبه در دیداری از گروه الف لیگ برتر بسکتبال مقابل اکسون شکست خورد، ولی کریستوفر ویر بازیکن آمریکایی این تیم، عملکرد خوبی داشت و ستاره تیم خوزستانی بود.

کریستوفر ویر درباره عملکرد خود مقابل اکسون اظهار داشت: من کاری را انجام دادم که مربیان از من خواسته بودند. من علاوه بر وظایف دفاعی در مواردی که فرصتی برای شوت زدن پیدا می‌‌شد از آن استفاده می‌کردم. انگیزه خیلی زیادی داشتم تا توانایی‌هایم را نشان دهم و برنده شویم.

بازیکن آمریکایی خانه بسکتبال راجع به پیشرفت خود در هفته‌های اخیر گفت: تنها تغییر من، سازگاری با شرایط و آشنایی با نحوه بازی هم‌تیمی‌هایم است. در روزهای نخستی که به تیم ملحق شده بودم، نمی‌دانستم چطور از توانایی‌هایم برای کمک به سایر بازیکنان استفاده کنم، ولی کم‌کم نحوه بازی با آنها را فرا گرفتم و با بازیکنان تیم هماهنگ شدم. من احترام زیادی برای هم‌تیمی‌هایم قائلم.

وی در مورد بازی‌های متوالی لیگ تصریح کرد: بازی‌های متوالی برای من یک چالش است. ما برای بازی در چنین شرایطی تمرین می‌کنیم. ما باید این طور بازی کنیم پس سعی می‌کنم خودم را متقاعد کنم که بازی‌های خوب، لذتبخش و آسانی پیش روی ماست. با این حال اگر صادق باشم باید بگویم با وجودی که عاشق بسکتبال هستم، ولی بازی‌های متوالی، خیلی سخت است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها