کد خبر: 461342
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۸ ۱۳:۳۸:۰۰
| |

شهردار رشت در تایید تاثیر فعالیتهای هیات ورزش های همگانی تاکید کرد؛

هیات ورزشهای همگانی استان گیلان بسیار کارا و موثر عمل کرده است

سید محمد احمدی شهردار رشت طی گفتگویی با مسئول روابط عمومی هیات ورزشهای همگانی گیلان درخصوص اهمیت ورزش و فعالیت جسمانی در دوران پاندمی کرونا گفت: تعطیلی مدارس و برگزاری کلاسهای آنلاین باعث افزایش کم تحرکی در بین کودکان و نوجوانان شده است و همچنین تعطیلی مراسم های میدانی و اجتماعی بر معضل کم تحرکی در جامعه افزوده است. بنابراین در دوران شیوع کرونا پرداختن به ورزشهای همگانی جز اهداف سازمانهای مسئول و ذی ربط قرار گرفت. 

هیات ورزشهای همگانی استان گیلان بسیار کارا و موثر عمل کرده است
کد خبر: 461342
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۸ ۱۳:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| سید محمد احمدی شهردار رشت طی گفتگویی با مسئول روابط عمومی هیات ورزشهای همگانی گیلان درخصوص اهمیت ورزش و فعالیت جسمانی در دوران پاندمی کرونا گفت: تعطیلی مدارس و برگزاری کلاسهای آنلاین باعث افزایش کم تحرکی در بین کودکان و نوجوانان شده است و همچنین تعطیلی مراسم های میدانی و اجتماعی بر معضل کم تحرکی در جامعه افزوده است. بنابراین در دوران شیوع کرونا پرداختن به ورزشهای همگانی جز اهداف سازمانهای مسئول و ذی ربط قرار گرفت.

احمدی ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت های ورزشهای همگانی در این دوران افزود: طرح ورزش در خانه مورد توجه قرار گرفت تا با انجام تمرینات ورزشی در منزل، بر معضل همه گیری کم تحرکی در دروان کرونا فائق آییم.

شهردار رشت با بیان اینکه فعالیت جسمانی در این دوران یکی از بهترین راه های پیشگیری از بسیاری از بیماری هاست، گفت: اثربخشی ورزش بر سلامت عمومی و کیفیت زندگی شهروندان همچنین بهره گیری از فعالیتهای ورزش برای ایجاد نشاط و آرامش در جامعه امری اثبات شده است چرا که ورزش نقش بسزایی در تأمین سلامتی در برابر بیماری ها و تقویت سیستم ایمنی بدن و نیز رفع مشکلاتی مانند استرس و افسردگی دارد.


احمدی همچنین خاطر نشان کرد: برای تحقق اهداف اجتماعی آموزشی مانند ایجاد حس رقابت سالم در بین کودکان و نوجوانان، ورزشهای همگانی بسیار کارا و موثر عمل می کند.

منبع: روابط عمومی هیات ورزشهای همگانی گیلان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها