کد خبر: 461430
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۹ ۰۸:۳۴:۳۱
| |

بوفون با یوونتوس تمدید می‌کند؟

سنگربان با تجربه یوونتوس به احتمال جدایی یا تمدید دوباره با یوونتوس واکنش نشان داد. او درباره درگیری اخیر زلاتان و لوکاکو هم صحبت کرد. بوفون با تجربه بازیکن حال حاضر یوونتوس، در فوتبال ایتالیاست.

بوفون با یوونتوس تمدید می‌کند؟
کد خبر: 461430
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۹ ۰۸:۳۴:۳۱

اعتمادآنلاین| سنگربان با تجربه یوونتوس به احتمال جدایی یا تمدید دوباره با یوونتوس واکنش نشان داد. او درباره درگیری اخیر زلاتان و لوکاکو هم صحبت کرد.

بوفون با تجربه بازیکن حال حاضر فوتبال ایتالیاست. بوفون در دیدار برابر اسپال در ترکیب اصلی یوونتوس به میدان رفت. او جشن تولد 43 سالگی خود را برگزار کرد.

او گفت: همچنان از انگیزه بالایی برخوردار هستم. باید با قدرت ادامه دهم. من رکورد دار در این زمینه نیستم و هستند بازیکنانی که با بیشتر از این سن و سال هم بازی می کنند. من استثنا نیستم. می توان سنتی را که درباره سن و سال بازیکنان وجود دارد شکست.

بوفون درباره این سوال که آیا با یوونتوس تمدید خواهد کرد، گفت: فعلا به این موضوع فکر نمی کنم. فردی مانند من که 43 سال عمر دارد فقط باید به فردا فکر کند نه یک سال دیگر. می خواهم از 43 سالگی خود لذت ببرم و این همه چیزی است که می خواهم.

بوفون درباره درگیری زلاتان و لوکاکو هم گفت: نباید چنین اتفاقاتی در فوتبال رخ دهد اما وقتی رخ داد باید در همان چارچوب بماند. چنین برخوردهای گاهی اوقات رخ می دهد. انسان در حالت عادی چنین سخنانی را بر زبان نمی آورد و به همین خاطر من آن را بزرگ نمی کنم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها