کشف محموله سه تنی موادمخدر در مرزهای جنوب شرق کشور

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از موفقیت مرزبانان استان سیستان و بلوچستان در کشف محموله سنگین سه تنی موادمخدر توسط مرزداران هنگ مرزی خبر داد.

کشف محموله سه تنی موادمخدر در مرزهای جنوب شرق کشور
کد خبر: 461546
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۹ ۱۴:۵۴:۲۱

اعتمادآنلاین| سردار احمدعلی گودرزی با اشاره به موفقیت مرزبانان جنوب شرق کشور در کشف محموله سه تنی مواد مخدر، گفت: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران استان سیستان و بلوچستان از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی "تاسوکی" شهرستان زابل مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور مشخص شد و مرزداران دلاور هنگ مرزی زابل در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی تصریح کرد: مرزداران در پاکسازی منطقه موفق شدند، مقدار 3 تن و 5 کیلوگرم تریاک را به همراه 10 قبضه سلاح کلاش و مهمات مربوطه کشف کنند.

سردار گودرزی از همکاری سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و حمایت‌های همیشگی مرزنشینان عزیز تقدیر و خاطر نشان کرد: شناسایی و دستگیری متهمان پرونده به صورت ویژه در دستور کار مرزبانان قرار دارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها