کد خبر: 461691
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۰ ۱۲:۵۰:۳۸
| |

پنتاگون: مهار ایران در منطقه جزء منافع آمریکا است

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در نخستین کنفرانس خبری پنتاگون در دولت جدید که بامداد جمعه (10 بهمن ماه) به وقت تهران برگزار شد به صراحت اعلام کرد که ایالات متحده در مهار ایران دارای منافع است.

پنتاگون: مهار ایران در منطقه جزء منافع آمریکا است
کد خبر: 461691
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۰ ۱۲:۵۰:۳۸

اعتمادآنلاین| سخنگوی وزارت دفاع ایالات متحده در نخستین کنفرانس خبری خود از زمان آغاز به کار دولت جدید این کشور به صراحت اعلام کرد که ایالات متحده در مهار ایران دارای منافع است.


سخنگوی وزارت دفاع آمریکا بامداد جمعه به وقت تهران نخستین کنفرانس خبری پنتاگون در دولت جدید آمریکا را برگزار کرد.

این مقام پنتاگون در این کنفرانس خبری با تکرار اتهامات قدیمی واشنگتن علیه تهران ادعا کرد که «ایران کماکان بازیگری مخرب است که همچنان از تروریسم در سراسر خاورمیانه حمایت می‌کند. آنها هنوز برای شرکا و دوستان آمریکا در منطقه غرب آسیا یک تهدید بشمار می‌روند».

وی در ادامه با اشاره به اینکه ایران یک برنامه موشک بالستیک فعال دارد و اخیراً سانتریفیوژهای خود را راه‌اندازی کرده‌است، گفت که «بازگشت به برجام در زمره مسائلی نیست که پنتاگون به آن بپردازد» و اینکه «از نگاه وزیر دفاع آمریکا، ما هنوز در منطقه خاورمیانه و خلیج فارس، دارای منافع امنیتی هستیم؛ در این منطقه متحدان و شرکایی داریم که به آنها متعهدیم و همچنان در مهار تروریسمی که ایران در سراسر منطقه اشاعه می‌دهد، از منافع برخورداریم».

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها