کد خبر: 461718
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۰ ۱۴:۱۰:۱۲
| |

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران:

مردم از سفرهای غیرضروری در ارتفاعات پایتخت خودداری کنند

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با اشاره به ورود سامانه بارشی اعلام کرد: از مردم می‌خواهیم بدلیل بارش‌های برف و احتمال کولاک و ریزش از سفرهای غیرضروری در ارتفاعات خودداری کنند.

مردم از سفرهای غیرضروری در ارتفاعات پایتخت خودداری کنند
کد خبر: 461718
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۰ ۱۴:۱۰:۱۲

اعتمادآنلاین| عادل مصدقی گفت: هم اکنون بارش های برف و باران در آزاد راه تهران_ شمال، گردنه قوچک لواسانات و جاده هراز محدوده امامزاده هاشم (ع) شروع شده است.

وی اظهار داشت: طبق پیش بینی هواشناسی تا حوالی ساعت 18 تمام نقاط کوهستانی و شمالی استان تهران درگیر بارش های برف و باران می شوند.

معاون راهداری استان تهران ادامه داد: این سامانه بارشی تا فردا شنبه در استان فعال خواهد بود و از مردم می خواهیم جهت سفر به نقاط کوهستانی حتما خودرو خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با اشاره به ورود سامانه بارشی از امشب اعلام کرد: بدلیل بارش برف از مردم می‌خواهیم از تردد غیرضرور در ارتفاعات و مناطق کوهستانی خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد:‌ برای ایمن سازی جاده ها تیم های راهداری به حالت آماده باش درآمدند و 27 باب راهدارخانه نیز برای اقامت شبانه در راه ماندگان از آمادگی کامل برخوردار است.

به گفته مصدقی، بیش از 100 تیم راهداری در کلیه مناطق استان از جمله مناطق کوهستانی با تجهیزات کامل مستقر هستند و اجازه نمی دهند هیچ مسیری در استان بدلیل بارش برف و باران مسدود شود.

مصدقی تاکید کرد: در بارش های اخیر برف نیز عوامل راهداری با تلاش شبانه روزی خود اجازه ندادند هیچ مسیری در استان تهران بسته شود اما در این زمینه مردم نیز باید با عوامل راهداری همکاری کنند و با سفرهای غیرضرور خود می‌توانند زحمات عوامل راهداری را به حداقل برسانند.

وی همچنین درباره آخرین وضعیت ترافیکی در تمام مسیرهای استان تهران نیز گفت: هم اکنون تردد در بیشتر مسیرهای خروجی و ورودی استان بصورت روان و عادی در جریان است.

مصدقی به مردم توصیه کرد جهت اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی در تمام مسیرهای سراسر کشور به سامانه 141 تماس حاصل کنند.

براساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان تهران، از امشب تا عصر فردا/ شنبه، در ارتفاعات استان بارش برف، همراه با کولاک و بارش تگرگ و ریزش بهمن پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها