دفتر ریاست جمهوری لبنان:

الحریری اصرار دارد کابینه جدید را یک‌طرفه تشکیل دهد

دفتر ریاست جمهوری لبنان در واکنش به بیانیه تند سعد الحریری نخست وزیر مکلف اعلام کرد که الحریری همواره اصرار دارد کابینه جدید را یک‌طرفه و بدون در نظر گرفتن ملاحظات میشل عون تشکیل دهد و بیانیه صادره دفتر اطلاع‌رسانی وی، حاوی اطلاعات غلط است.

الحریری اصرار دارد کابینه جدید را یک‌طرفه تشکیل دهد
کد خبر: 461783
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۱ ۰۸:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| دفتر ریاست جمهوری لبنان در واکنش به بیانیه تند سعد الحریری نخست وزیر مکلف اعلام کرد که الحریری همواره اصرار دارد کابینه جدید را یک‌طرفه و بدون در نظر گرفتن ملاحظات میشل عون تشکیل دهد و بیانیه صادره دفتر اطلاع‌رسانی وی، حاوی اطلاعات غلط است.

به گزارش روسیا الیوم، سعد الحریری نخست وزیر مکلف لبنان میشل عون رییس جمهوری این کشور را متهم کرده بود که می خواهد لبنان را به دوره توافق طائف برگرداند و تلویحا به عون این اتهام را زد که تنها به سهم مسیحیان از دولت فکر می کند.

دفتر عون رییس جمهوری لبنان در واکنش به این موضع الحریری در بیانیه ای که در فیس بوک منتشر شد نوشت: بیانیه حریری، پر از مغالطه و اطلاعات غیر واقع بود.

دفتر ریاست‌جمهوری لبنان افزود: الحریری همواره اصرار دارد کابینه جدید را یک‌طرفه و بدون در نظر گرفتن ملاحظات عون تاسیس کند که خواستار مشارکت در تشکیل دولت است و بیانیه صادره دفتر اطلاع‌رسانی وی، حاوی اطلاعات غلط است.

منبع: انتخاب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها