کد خبر: 461878
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۴ ۰۷:۰۰:۰۰
| |

«فرصت‌ها و تهدیدهای ایران در ۱۰سال آینده» در گفت‌وگوی «اعتمادآنلاین» با محسن کوهکن:

نظام جمهوری اسلامی خود بزرگ‌ترین فرصت در دستان ماست / تلاش غرب برای اغواگری نسل جوان و دوری از اصالت ایرانی و اسلامی را باید جدی گرفت

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری می‌گوید دغدغه و نگرانی اصلی سال‌های پیش رو خطر اغواگری نسل جوان و متخصص توسط غرب برای دوری از اصالت ایرانی و اسلامی و سوق دادن آنها به سمت مهاجرت با عناوین تحصیلی و گردشگری است.

نظام جمهوری اسلامی خود بزرگ‌ترین فرصت در دستان ماست / تلاش غرب برای اغواگری نسل جوان و دوری از اصالت ایرانی و اسلامی را باید جدی گرفت
کد خبر: 461878
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۴ ۰۷:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| اگرچه بسیاری از چهره‌های سیاسی در کشور تهدیدات نظامی و امنیتی و بعضاً اقتصادی را در یک دهه پیش روی کشور مهم می‌دانند، اما دغدغه‌ها و تهدیدات فرهنگی بزرگ‌ترین تهدید نظام جمهوری اسلامی از نگاه محسن کوهکن عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری است.

محسن کوهکن در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره تهدیدات و فرصت‌های پیش روی جمهوری اسلامی در یک دهه آتی گفت: بزرگ‌ترین فرصت در دست ما تثبیتی است که نظام جمهوری اسلامی ایران به آن رسیده است.

او ادامه داد: ماهیت انقلاب ایستادگی بر اصولی است که فرصت‌ساز است؛ یعنی من تصور می‌کنم دنیای غرب و آمریکا بعد از چهار دهه به این نتیجه رسیده‌اند که با واقعیت «جمهوری اسلامی ایران» روبه‌رو هستند.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری اضافه کرد: واقعیتی که به هیچ عنوان رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسد، زیر بار حرف زور نمی‌رود، اجازه دخالت در امور خود را نمی‌دهد و سیاست خارجی‌اش را خودش تعیین می‌کند.

کوهکن با بیان این مطالب گفت: من تصور می‌کنم در دهه پیش رو قدرت‌های غرب و مشخصاً آمریکا می‌داندن با چه نظامی روبه‌رو هستند و به سمت دست برداشتن از دشمنی با آن گام برمی‌دارند. این فرصت به علت مقاومت و ایستادگی و تلاش حاصل شد چراکه بنیه ایستادگی ملت از لحاظ سختی کشیدن مردم بالا رفته است.

کوهکن درباره تهدیدات پیش روی نظام اسلامی در یک دهه آینده نیز گفت: دغدغه و نگرانی ما این است که نسل آینده که سررشته امور را به دست می‌گیرد با این تبلیغات گسترده غربی‌ها و اغواگری‌ها از طرق مختلف در فضای مجازی به بهانه ادامه تحصیل و گردشگری موفق شوند به اصالت ایرانی و اسلامی بودن نسل آتی آسیب برسانند.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری صحبت‌های خود را چنین به پایان رساند: این دغدغه لزوماً به معنای موفقیت نیست بلکه نظام حاکمیت برای درست ساختن و درست تربیت کردن این نسل باید برنامه‌ریزی کند تا نسل پویا و مستقل و متدین، پیشرفت داشته باشد.

چکیده گفت‌وگو با محسن کوهکن

-آمریکا بعد از چهار دهه به این نتیجه رسیده که با واقعیت «جمهوری اسلامی ایران» روبه‌روست

-در دهه پیش رو قدرت‌های غرب و مشخصاً آمریکا می‌داندن با چه نظامی روبه‌رو هستند و به سمت دست برداشتن از دشمنی با آن گام برمی‌دارند

-بنیه ایستادگی ملت از لحاظ سختی کشیدن مردم بالا رفته است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها