محمدحسن ‌قدیری‌ ابیانه، فعال سیاسی اصولگرا، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

احمدی‌نژاد دیگر اعتقادی به روحانیت، ولایت فقیه و مرجعیت ندارد / احمدی‌نژاد از دایره نظام خارج شده است

محمدحسن ‌قدیری‌ ابیانه گفت: احمدی‌نژاد دیگر اعتقادی به روحانیت، ولایت فقیه و مرجعیت ندارد و به همین دلیل از دایره نظام خارج شده است. آقای مشایی گفته بود، همان‌طور که عصر اسب‌سواری گذشته است دوره اسلام‌گرایی هم گذشته است، و احمدی‌نژاد هم این نگاه را قبول دارد.

احمدی‌نژاد دیگر اعتقادی به روحانیت، ولایت فقیه و مرجعیت ندارد / احمدی‌نژاد از دایره نظام خارج شده است
کد خبر: 461969
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۵ ۰۷:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حرف‌ها و فعالیت‌های سیاسی این روزهای محمود احمدی‌نژاد، رئیس دولت‌های نهم و دهم، همچنان ادامه دارد. احمدی نژاد این روزها هر کاری می‌کند تا از یادها نرود؛ رفتارهایی که بسیاری آن را به عزم او برای کاندیداتوری در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در خرداد سال 1400 ربط می‌دهند.

محمدحسن ‌قدیری‌ ابیانه، فعال سیاسی اصولگرا، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین در این ‌باره اظهار کرد: محمود احمدی‌نژاد به قدرت چسبیده است و به همین دلیل حتماً در انتخابات 1400 ثبت‌نام خواهد کرد و حتماً هم از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت خواهد شد. البته خودش می‌داند که احتمال حضورش در انتخابات ریاست‌جمهوری بعید است با این حال با انجام دادن بعضی کارها دنبال این است که طرفدارانش به سیستم برای تایید او فشار بیاورند.

او در ادامه گفت: احمدی‌نژاد و طرفداران او گمان می‌کنند هنوز هم پایگاه رأی بالایی دارند؛ آنها نمی‌دانند فقط کسانی دوباره به او رأی خواهند داد که از مواهب یارانه نقدی بهره برده‌اند اما با طرز تفکر و رفتار او آشنایی ندارند. در واقع مردم مناطق محروم هم اگر از طرز تفکر این شخص مطلع شوند، مطمئناً از او روی برمی‌گردانند.

ابیانه تصریح کرد: احمدی‌نژادی که برای تولد مایکل جکسون پیام می‌فرستد و به آنجلینا جولی پیام اتحاد می‌دهد با احمدی‌نژادی که شعار عدالت‌طلبی و ساده‌زیستی می‌داد زمین تا آسمان فرق دارد.

این فعال سیاسی اصولگرا توضیح داد: احمدی‌نژاد دیگر اعتقادی به روحانیت، ولایت فقیه و مرجعیت ندارد و به همین دلیل از دایره نظام خارج شده است. آقای مشایی گفته بود، همان‌طور که عصر اسب‌سواری گذشته است دوره اسلام‌گرایی هم گذشته است، و احمدی‌نژاد هم این نگاه را قبول دارد.

محمدحسن ‌قدیری‌ ابیانه در پایان گفت: احمدی‌نژاد خودش بیشترین نقش را در تبدیل شدن به به شخصیتی که امروز از او می‌بینیم، داشته است.

چکیده گفت‌وگو با محمدحسن ‌قدیری‌ ابیانه

-احمدی‌نژاد حتماً در انتخابات 1400 ثبت‌نام خواهد کرد و حتماً رد صلاحیت خواهد شد

-احمدی‌نژاد دنبال این است که طرفدارانش به سیستم برای تایید او فشار بیاورند

-احمدی‌نژاد و طرفداران او گمان می‌کنند هنوز هم پایگاه رأی بالایی دارند

-فقط کسانی دوباره به احمدی‌نژاد رأی خواهند داد که از مواهب یارانه نقدی بهره برده‌اند اما با طرز تفکر و رفتار او آشنایی ندارند

-احمدی‌نژادی که برای تولد مایکل جکسون پیام می‌فرستد و به آنجلینا جولی پیام اتحاد می‌دهد با احمدی‌نژادی که شعار عدالت‌طلبی و ساده‌زیستی می‌داد زمین تا آسمان فرق دارد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها