سردار جلالی، رییس سازمان پدافند غیرعامل:

جشن ملی برای منکوب کردن دشمن در کارزار فشار حداکثری است

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در رابطه با جشن چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران امسال، گفت: مهمترین ویژگی دهه فجر امسال، پیروزی و جشن ملی برای منکوب کردن دشمن در کارزار فشار حداکثری و عبور از تهدید است.

جشن ملی برای منکوب کردن دشمن در کارزار فشار حداکثری است
کد خبر: 462127
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۲ ۱۲:۴۳:۳۶

اعتمادآنلاین| رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: آنچه شیرینی سالگرد انقلاب را دوچندان کرده، احساس پیروزی در برابر تهدید، تحریم و فشارحداکثری است.

در پیام سردار غلامرضا جلالی، آمده است:

«جشن چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران امسال در حالی برگزار می‌شود که درخت تناور انقلاب، سرافرازتر، پویاتر و بانشاط‌‌تر از همیشه است و شعارهای انقلاب اسلامی همچنان محور کانونی و قوام‌بخش به هویت جامعه ایرانی است.

اما مهمترین ویژگی دهه فجر امسال، پیروزی و جشن ملی برای منکوب کردن دشمن در کارزار فشار حداکثری و عبور از تهدید است. آنهایی که چشمان خود را برای فروپاشی نظام تیز و دل‌های خود را صابون زده بودند امروز مغموم‌تر از همیشه آمدن بهار پیروزی و رخت بربستن زمستان فشار حداکثری و روسیاهی امثال ترامپ، بولتن، نتانیاهو و بن‌سلمان را نظاره‌گرند.

چله دوم انقلاب اسلامی اما چله قوی شدن است. ما هیچ راهی جز قوی شدن نداریم. تنها قوی بودن ایران و قرار گرفتن ما در قله‌های سیاسی، اجتماعی، علمی، اقتصادی و دفاعی است که می‌تواند برای ساکنین این مرز و بوم آسایش، پیشرفت و رفاه را به ارمغان آورد.

در آستانه قرن 14 هجری شمسی ما همچنان استوار، ایستاده‌ایم و یکی پس از دیگری چالش‌ها، سختی‌ها و بحران‌ها را کنار می‌زنیم. مسیر طولانی است اما افق دستیابی به گنج افتخار، رنج این راه صعب و عبور از گردنه‌های پرپیچ و خم را بر ما گوارا می‌کند.

آنچه شیرینی و حلاوت جشن ملی چهل‌ودومین سالگرد انقلاب اسلامی را دوچندان کرده است احساس پیروزی در برابر تهدید، تحریم و فشارحداکثری توامان از سوی جبهه استکبار است. قطعا دولت جدید آمریکا نیز چاره‌ای ندارد که در برابر قدرت ملی ایرانیان کرنش کند.

حرف آخر اینکه انقلاب اسلامی در تمامی طول حیات خود دو رکن کلیدی داشته و آن رهبری و مردم بوده است. باید مراقب وسوسه خناسان و توطئه مکاران باشیم که همانا هدف اصلی آنها تضعیف جایگاه رهبری و نقش‌آفرینی مردم است.

یاد شهدا، امام شهدا و همه آنهایی که در این چهل‌ودو سال برای عزت و سربلندی ایران اسلامی هرچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند گرامی می‌‎داریم و بر سیدالشهدای محور مقاومت قاسم سلیمانی که همیشه سرباز این انقلاب بود، درود می‌فرستیم.»

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها