کد خبر: 462130
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۲ ۱۲:۴۸:۱۹
| |

فریده شجاعی:

خارجی‌ها لیگ بسکتبال زنان را جذاب کرده‌اند

فریده شجاعی نایب رئیس زنان فدراسیون بسکتبال، گفت: در مورد کیفیت لیگ برتر بسکتبال زنان به ایسنا گفت: 13 تیم در لیگ حضور داشتند و دوره مقدماتی به خوبی تمام شد. مسابقات جذابی را مخصوصا در گروه اول شاهد بودیم.

خارجی‌ها لیگ بسکتبال زنان را جذاب کرده‌اند
کد خبر: 462130
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۲ ۱۲:۴۸:۱۹

اعتمادآنلاین| نایب رئیس زنان فدراسیون بسکتبال حضور بازیکنان خارجی در لیگ برتر زنان را عاملی برای افزایش تلاش و انگیزه بازیکنان ایرانی می‌داند.

مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتیال زنان به پایان رسید و هشت تیم از دو گروه راهی پلی‌آف شدند. نحوه برگزاری مسابقات در این مرحله دو از سه است یعنی هر تیمی که در دو مسابقه رفت و برگشت مقابل حریف خود پیروز شود به نیمه‌نهایی صعود می‌کند.

فریده شجاعی در مورد کیفیت لیگ برتر بسکتبال زنان گفت: 13 تیم در لیگ حضور داشتند و دوره مقدماتی به خوبی تمام شد. مسابقات جذابی را مخصوصا در گروه اول شاهد بودیم. از همه مهم‌تر امسال حدود 12 بازیکن خارجی داشتیم که همسر دو نفرشان ایرانی هستند و بقیه از خارج کشور آمده‌اند. این اتفاق بسیار خوبی بود که رقابت‌ها را فشرده‌ و جذاب‌تر کرد. به هر حال تیم‌ها بسیار خوب و پربار بودند و برای اولین بار در تاریخ ورزش زنان شاهد حضور این تعداد بازیکن خارجی در لیگ بودیم که بسیار خوشحال‌کننده است.

او افزود: هشت تیم به پلی‌آف صعود کرده‌اند و اکنون در حال آماده شدن برای این مرحله هستند. هر چهار دیدار جذاب خواهد بود.

نایب رئیس زنان بسکتبال در مورد تاثیر حضور بازیکنان خارجی در تیم‌های لیگ‌ برتری گفت: وجود بازیکنان خارجی باعث افزایش انگیزه، تلاش بیشتر و رقابت سالم‌تر بازیکنان ایرانی می‌شود چون می‌دانند با اینکه با تیم‌های خود قرارداد دارند اما ممکن است بازیکنان جدیدی جای آنها قرار بگیرند، در نتیجه تلاش شان را دوچندان می‌کنند. ضمن اینکه بازی مقابل بازیکن خارجی برای تیم‌های حریف هم خوب است و احتمال دارد مسائل زیادی در این رفت و برگشت‌ها پیش بیاید که برای بازیکنان درس باشد.

او افزود: من خیلی به این لیگ و آینده‌اش خوشبین هستم، امیدوارم همه چیز بدون مشکل تمام شود و بازیکنان با کوله باری از تجربه، علاقه و تلاش مسابقات را سپری کنند و حق به حق‌دار برسد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها