معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت گیلان خبر داد:

پیگیری 571 مورد گزارش و شکایت مردمی در ماه گذشته

مهدی نقدی معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت گیلان با ابراز قدردانی از رشد مطالبه گری و همیاری مردمی در حوزه نظارت و بازرسی گفت: از جانب مردم استان در یک ماه گذشته 571 فقره گزارش و یا شکایت از واحد های صنفی و تولیدی را به سازمان واصل شده است که در دست اقدام و پیگیری قرار گرفته است.

پیگیری 571 مورد گزارش و شکایت مردمی در ماه گذشته
کد خبر: 462429
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۳ ۱۹:۴۲:۲۹

اعتمادآنلاین| مهدی نقدی با ابراز قدردانی از رشد مطالبه گری و همیاری مردمی در حوزه نظارت و بازرسی گفت: از جانب مردم استان در یک ماه گذشته 571 فقره گزارش و یا شکایت از واحد های صنفی و تولیدی را به سازمان واصل شده است که در دست اقدام و پیگیری قرار گرفته است.


معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت گیلان گفت: عمده این گزارشات و شکایات در بخش کالایی به تعداد 496 فقره و 75 مورد نیز در بخش خدمات بوده است.


وی افزود از این گزارشات 352 فقره به صورت تلفنی و از طریق شماره شماره تماس 124 انجام گرفته و 28 مورد به صورت گزارش حضوری و 128 مورد شکایت کتبی، 35 مورد از طریق پیامگیر تلفن 124 و همچنین 27 مورد از طریق سامانه 124.ir و یک مورد از سیستم پورتال سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان وصول گردید.


نقدی در ادامه گفت: از میان تخلفات صنفی گزارش شده توسط شهروندان گرامی 223 واحد متخلف شناسایی شدند و پرونده تخلف برای آن ها تشکیل گردید و 129 واحد صنفی غیر متخلف و 21 مورد رضایت شاکیان توسط متخلفین جلب گردید.


وی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان گرامی در سراسر استان گزارشات تخلف واحدهای صنفی و تولیدی را می‌توانند از طریق سامانه 124.ir، تلفن 124 و یا به صورت حضوری در ادارات شهرستان و مرکز استان اعلام نمایند تا بازرسان این سازمان در سراسر استان در کمترین زمان ممکن به آنها رسیدگی نمایند.

منبع: روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها