کد خبر: 462494
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۴ ۰۹:۱۶:۲۳
| |

مشکلی با مظاهری نداریم اما نباید روی چند بازیکن خاص متمرکز شویم / اگر به حسین حسینی کمک نکنیم، شاید نابود شود

یکی از مربیان باشگاه استقلال گفت: کوچک‌ترین مشکلی با مظاهری نداریم ولی رقابت‌های لیگ برتر اصلاً جایی نیست که همه تخم‌مرغ‌های خود را داخل یک سبد قرار بدهی و فقط روی چند بازیکن خاص متمرکز شوی.

مشکلی با مظاهری نداریم اما نباید روی چند بازیکن خاص متمرکز شویم / اگر به حسین حسینی کمک نکنیم، شاید نابود شود
کد خبر: 462494
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۴ ۰۹:۱۶:۲۳

اعتمادآنلاین| عملکرد حسین حسینی در بازی با نفت مسجدسلیمان انتقادات بسیار زیادی را متوجه این بازیکن کرد و تعداد قابل‌ملاحظه‌ای از هواداران استقلال خواهان بازگشت محمدرشید مظاهری به ترکیب ثابت آبی‌پوشان پایتخت شدند. در همین خصوص از صبح دوشنبه این شایعه مطرح شد که احتمال دارد حسینی مقابل نساجی نیز به‌عنوان سنگربان اصلی وارد میدان شود! ادعایی که البته هنوز به‌صورت رسمی تأیید نشده است. در همین خصوص یکی از اعضای کادر فنی استقلال به شرط فاش نشدن نامش گفت: تمرینات تاکتیکی ما برای بازی با نساجی تازه از روز دوشنبه آغاز شده و مسابقه قرار است جمعه برگزار شود. تا آن روز هزاران اتفاق می‌تواند رخ بدهد و مربیان هیچ تیمی از سه روز قبل ترکیب ثابت خود را انتخاب نمی‌کنند، بنابراین استفاده از حسین حسینی هنوز قطعی نشده، همان‌طور که فیکس شدن محمدرشید مظاهری نیز از همین حالا مشخص نیست.

این مربی در ادامه افزود: هواداران محترم باید خود را به‌جای کادر فنی نیز بگذارند و شرایط ما را درک کنند. کوچک‌ترین مشکلی با مظاهری نداریم ولی رقابت‌های لیگ برتر اصلاً جایی نیست که همه تخم‌مرغ‌های خود را داخل یک سبد قرار بدهی و فقط روی چند بازیکن خاص متمرکز شوی. مظاهری نمایش فوق‌العاده خوبی در برخی از دیدارهای این فصل برای ما داشت و اگر در استقلال فیکس شد، همین کادر فنی و همین سرمربی چنین تصمیمی اتخاذ کردند، بنابراین کسی با او دشمنی ندارد و یکی از سرمایه‌های ارزنده استقلال محسوب می‌شود ولی این مسئله اصلاً به آن معنا نیست که حسین حسینی را فراموش کنیم. این سنگربان فشار روحی بسیار زیادی را طی روزهای گذشته متحمل شده و فارغ از اینکه مقابل نساجی وارد میدان بشود یا خیر، اگر در این مقطع پشت او را خالی کنیم و کمک‌حالش نباشیم، شاید ضربه بزرگی متحمل شود و فوتبالش در این فصل نابود گردد.


منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها