پیشکسوتان پرسپولیس در مقابل بیمارستان فرهیختگان

پس از به کما رفتن علی انصاریان پیشکسوت تیم پرسپولیس به حالت مصنوعی از صبح امروز بیمارستان فرهیختگان حال و هوای عجیبی پیدا کرده است. حدود 100 نفر از علاقمندان و اعضای خانواده،‌ دوستان و اهالی رسانه برای اطلاع از وضعیت وی در این بیمارستان حاضر شدند.

پیشکسوتان پرسپولیس در مقابل بیمارستان فرهیختگان
کد خبر: 462559
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۴ ۱۲:۱۳:۰۷

اعتمادآنلاین| پس از به کما رفتن علی انصاریان پیشکسوت تیم پرسپولیس به حالت مصنوعی از صبح امروز بیمارستان فرهیختگان حال و هوای عجیبی پیدا کرده است. حدود 100 نفر از علاقمندان و اعضای خانواده،‌ دوستان و اهالی رسانه برای اطلاع از وضعیت وی در این بیمارستان حاضر شدند.

خانواده انصاریان با حضور در طبقه سوم بیمارستان فرهیختگان برای سلامتی وی دست به دعا برداشتند.

پیشکسوتانی چون علی کریمی، بهنام ابوالقاسم پور، ابراهیم شکوری، جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، مهدی امیرآبادی، کاوه علی اسماعیلی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، نسرین مقانلو بازیگر سینما، در محل بیمارستان حضور یافتند.

مسؤولان بیمارستان اجازه ورود به داخل ساختمان را به جز به اقوام نزدیک انصاریان و همچنین برخی از دوستان وی به فرد دیگری نمی‌دهند.

نسرین مقانلو بازیگر سینما در گفت و گویی با علی کریمی اعلام کرد شنیده ام اکسیژن خون علی انصاریان بالاتر آمده و همین موضوع نشان می دهد امیدواری جامعه فوتبال و سینما به زنده ماندن او بیشتر شده است.

کریمی هم اعلام کرد از همه می خواهیم دست به دعا برداشته و با دعای خیر خود علی را به آغوش خانواده بازگردانند.

1

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها