کد خبر: 462563
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۴ ۱۲:۱۹:۲۹
| |

محمود اسلامیان:

حرف‌های غیرمربوطی درباره ویلموتس در مجلس زده شد

محمود اسلامیان، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به اظهارات برخی از نمایندگان مجلس درباره پرونده ویلموتس و نامربوط خواندن این اظهارات می‌گوید: همه می خواهند سلبریتی شوند.

حرف‌های غیرمربوطی درباره ویلموتس در مجلس زده شد
کد خبر: 462563
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۴ ۱۲:۱۹:۲۹

اعتمادآنلاین| عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به اظهارات برخی از نمایندگان مجلس درباره پرونده ویلموتس و نامربوط خواندن این اظهارات می‌گوید: همه می خواهند سلبریتی شوند.

به گزارش ایسنا، محمود اسلامیان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که چرا از شرکت در انتخابات این فدراسیون خودداری کرد گفت: به هر حال بعضی مواقع باید تغییراتی انجام شود و نیروهای جدید بیایند و ترکیبی از نیروهای باسابقه و جدید بتوانند خوب کار کنند.

او در واکنش به این سوال که آیا ماجرای پرونده ویلموتس باعث شرکت نکردن در انتخابات شد، اظهار کرد: آن مسئله ارتباطی به انتخابات نداشت و رسما هم اعلام شد. پرونده ویلموتس دو مرحله دیگر در مراجع بین المللی دارد و باید روند طبیعی خود را طی کند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا امیدی به برگشت رای این پرونده در دادگاه داوری ورزش دارد، گفت: رسما از طرف فیفا علت صدور این رای اعلام شد. ویلموتس قراردادی با فدراسیون داشت و فدراسیون به علت تحریم‌ها نتوانسته بود در موعد مقرر دستمزد او را پرداخت کند. این حکم بعدها از مجلس و چند جای دیگر سردرآورد و کلی حرف‌های غیرمربوط زدند. نمی‌خواهم از کسی اسم بیاورم که به کسی هم بربخورد اما متاسفانه ما در همه جا شاهد هستیم که همه می‌خواهند سلبریتی شوند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها