کد خبر: 462617
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۴ ۱۴:۵۹:۰۶
| |

سوال شاهرخ بیانی از محمود فکری؛ چرا رشید نیمکت‌نشین شد؟

شاهرخ بیانی یکی از منتقدان محمود فکری است. او درباره شرایط استقلال می گوید: یکی از ایراداتی که از استقلال باید گرفت این است که این تیم هنوز ترکیب اصلی خود را نمی‌شناسد و محمود فکری مدام نفرات خود را تغییر می‌دهد.

سوال شاهرخ بیانی از محمود فکری؛ چرا رشید نیمکت‌نشین شد؟
کد خبر: 462617
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۴ ۱۴:۵۹:۰۶

اعتمادآنلاین| شاهرخ بیانی یکی از منتقدان محمود فکری است. او درباره شرایط استقلال می گوید؛ «یکی از ایراداتی که از استقلال باید گرفت این است که این تیم هنوز ترکیب اصلی خود را نمی‌شناسد و محمود فکری مدام نفرات خود را تغییر می‌دهد.»

ادامه حرف های مهاجم اسبق استقلال را بخوانید؛ «استقلال در بازی با نفت مسجد سلیمان دو نیمه متفاوت را پشت سر گذاشت، در نیمه اول عملکرد خوبی نداشت اما در نیمه دوم نمایش قابل توجهی را ارائه کرد، به طور حتم انتظار از آبی‌پوشان این است که همواره نسبت حریف یک سر و گردن بالاتر باشند. استقلال در دو هفته اخیر پنج امتیاز با ارزش را از دست داد که اگر این اتفاق نمی‌افتاد آنها فاصله خود را در صدر جدول با رقبا زیاد می‌کردند.»

این هم سخن پایانی شاهرخ بیانی؛ «پرسشی که برای من در بازی مطرح شد این بود که چرا و با چه استدلالی محمود فکری، رشید مظاهری را که درون دروازه عملکرد خوبی داشت روی نیمکت نشاند و به حسینی بازی داد.»


منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها