کد خبر: 462619
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۴ ۱۵:۰۱:۳۶
| |

بازداشت 5 عضو داعش در کرکوک عراق

سازمان اطلاعات عراق اعلام کرد، سرویس امنیتی این کشور پنج تن از اعضای گروه تروریستی داعش از جمله یک زن را در مناطق مختلف این کشور بازداشت کرد.

بازداشت 5 عضو داعش در کرکوک عراق
کد خبر: 462619
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۴ ۱۵:۰۱:۳۶

اعتمادآنلاین| سازمان اطلاعات عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، یگان‌های سازمان اطلاعات در کرکوک موفق شدند پنج تن از تروریست‌های داعش از جمله یک زن در مناطق مختلف این استان را بازداشت کنند.

در این بیانیه همچنین آمده است، این تروریست‌ها طبق ماده چهارم قانون مبارزه با تروریسم به خاطر پیوستن به گروه تروریستی داعش بازداشت شدند.

در این بیانیه همچنین آمده است، یکی از این تروریست‌ها پزشک معالج اعضای گروهک‌های داعشی در کرکوک بود و زن داعشی مامور توزیع ضمانت‌نامه‌ها به گروهک‌های مخفی داعش در شهرستان الحویجه بود، سومین تروریست معروف به ابوهاجر و دو تروریست دیگر در الحویجه فعالیت داشتند.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است، این تروریست‌ها به شرکت در شش عملیات تروریستی علیه نیروهای امنیتی در میادین علاس و منطقه عجیل و قتل یک شهروند عراقی در استان کرکوک و سرقت خودروی وی در سال 2018 میلادی اعتراف کردند.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است، اعترافات این تروریست‌ها ثبت و به منظور مجازات عادلانه آنها به دستگاه قضایی ارجاع شدند.

عراق دسامبر 2017 پس از حدود چهار سال درگیری خاک خود را از کنترل داعش آزاد کرد اما همچنان این گروه تروریستی در مناطقی که کنترل آنها را از دست داده، دست به عملیات نظامی می‌زند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها