کد خبر: 462636
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۴ ۱۷:۱۳:۲۱
| |

همزمان با دهه فجر؛

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 27 پروژه سرمایه گذاری و عمران روستایی با میزان سرمایه گذاری 3615 میلیارد ریال در منطقه آزاد انزلی

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 27 پروژه سرمایه گذاری و عمران روستایی با میزان سرمایه گذاری 3615 میلیارد ریالی این سازمان و بخش خصوصی در منطقه همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 27 پروژه سرمایه گذاری و عمران روستایی با میزان سرمایه گذاری 3615 میلیارد ریال در منطقه آزاد انزلی
کد خبر: 462636
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۴ ۱۷:۱۳:۲۱

اعتمادآنلاین| سخنگوی سازمان از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 27 پروژه سرمایه گذاری و عمران روستایی با میزان سرمایه گذاری 3615 میلیارد ریالی این سازمان و بخش خصوصی در منطقه همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

منطقه آزاد انزلی

مهدی کاظمیان با بیان اینکه در حوزه عمران روستایی و ارتقای استانداردهای زندگی اهالی منطقه، 15 طرح مورد بهره برداری قرار می گیرند، اظهار داشت: این طرح ها مشتمل بر افتتاح زیرسازی و آسفالت معابر روستایی، لایروبی رودخانه ها مسیرهای آبرسانی، تأمین روشنایی بوستان،ایجاد پیاده رو، و محوطه سازی مسجد می باشند که جهت احداث و تکمیل زیرساخت های فوق 19.4 میلیارد ریال ازمحل منابع سازمان هزینه شده است.


سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به اینکه در حوزه‌های اقتصادی نیز 8 طرح سرمایه گذاری بخش خصوصی با میزان سرمایه گذاری 590 میلیارد ریالی و اشتغالزایی مستقیم برای 106 نفر به صورت رسمی در مدار تولید قرار می گیرند،اضافه کرد: حوزه فعالیت این واحد‌های تولیدی در زمینه های تولید پوشاک،لوازم آرایشی-بهداشتی،تولید لامپ می باشد.

منطقه آزاد انزلی

وی از نکات جالب توجه این پروژه ها جذب سرمایه‌گذاری 5 میلیون دلاری در کارخانه تولید لامپ عنوان کرد و گفت: از سوی دیگر به میمنت این ایام مبارک، عملیات اجرایی 3 طرح سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه های ساخت هتل پنج ستاره،انبار سرپوشیده و مجتمع تجاری-اداری با حجم سرمایه‌گذاری 2955 میلیارد ریال که زمینه اشتغال 152 نفر را فراهم می‌کند نیز آغاز می شود.

مدیر روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی اضاف کرد: در دهه مبارک فجر، یک فروند شناور تفریحی-گردشگری به ارزش 50 میلیارد ریال و ایجاد شغل برای 6 نفر با سرمایه گذاری بخش خصوصی در مدار خدمت رسانی قرار می گیرد.

منبع: مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها