کد خبر: 462761
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۵ ۱۱:۵۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از روزنامه‌های ورزشی اروپا گزارش می‌دهد:

رونالدو چه انتقامی گرفت / مدیر جدید بارسلونا چه وظایفی دارد؟ / پاریس 138 میلیون یورو بابت مسی پرداخت نمی‌کند

روزنامه‌های ورزشی اروپا در سومین روز از ماه فوریه نگاهی داشتند به رقابت‌های فوتبال در قاره سبز. روزنامه‌های بریتانیایی، پیروزی پُرگل منچستریونایتد در لیگ جزیره را بررسی کردند. روزنامه‌های اسپانیایی هم مثل همیشه وضعیت بارسلونا و رئال مادرید را مورد بررسی قرار دادند.

رونالدو چه انتقامی گرفت / مدیر جدید بارسلونا چه وظایفی دارد؟ / پاریس 138 میلیون یورو بابت مسی پرداخت نمی‌کند
کد خبر: 462761
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۵ ۱۱:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| روزنامه‌های ورزشی اروپا در سومین روز از ماه فوریه نگاهی داشتند به رقابت‌های فوتبال در قاره سبز. روزنامه‌های بریتانیایی، پیروزی پُرگل منچستریونایتد در لیگ جزیره را بررسی کردند. روزنامه‌های ایتالیا، به بازی شب گذشته یوونتوس و اینتر در جام حذفی ایتالیا پرداختند و روزنامه‌های اسپانیایی هم مثل همیشه وضعیت بارسلونا و رئال مادرید را مورد بررسی قرار دادند.

***

شب گذشته، لیگ برتر انگلیس، شاهد یک بازی تاریخی بود. شاگردان اوله‌گونار سولسشایر در اولدترافورد میزبان ساوتهمپتون بودند و در نهایت توانستند این تیم را با نتیجه تاریخی 9 بر صفر شکست دهند، دیداری که با اخراج هافبک ساوتهمپتون از دقیقه 2 هیجان را به هواداران هدیه داد و در دقیقه 92 هم با گلزنی دنیل جیمز، هیجان این دیدار حساس پایان یافت. این بازی باعث شد تا تمام روزنامه‌های انگلیسی تیتر اول خودشان را به آن اختصاص دهند. روزنامه میرور با انتشار عکسی از شادی بازیکنان یونایتد در بازی شب گذشته نوشت: «9 بزرگ». میرور در ادامه به گلزنی 8 بازیکنی یونایتد در شب گذشته اشاره کرده و نوشته: «این بازیکنان تاریخ‌سازی کردند و شب بدی را برای «مردان مقدس» رقم زدند. این روزنامه در ادامه هم نگاهی داشته به شکست 2 بر یک آرسنال برابر ولورهمپتون.

1

روزنامه سان نیز عکسی از بازی شب گذشته یونایتد را در صفحه اول خودش منتشر و تیتر «9» را برای آن انتخاب کرده است، تیتری که مشخصاً به پیروزی عجیب یونایتد در برابر ساوتهمپتون اشاره دارد. این روزنامه در ادامه نگاهی داشته به شکست آرسنال برابر ولورهمپتون در شب اخراج داوید لوئیس و برندون لنو، مدافع و دروازه‌بان آرسنال. این روزنامه اصلی‌ترین دلیل شکست شاگردان آرتتا در این دیدار را اخراج این 2 بازیکن عنوان کرده است.

1

روزنامه کوریره دلو اسپورت چاپ ایتالیا، خبر اصلی خودش را به پیروزی یوونتوس برابر اینتر در دیدار رفت جام حذفی ایتالیا اختصاص داده است، دیداری که با میزبانی اینتر برگزار شد، اما این میزبانی چندان به نفع آنها نبود. هر چند شاگردان کونته در ابتدای این دیدار از حریف قدرتمند خودشان پیش افتادند، اما در ادامه این یوونتوس بود که با درخشش رونالدو توانست این دیدار را به سود خودش به پایان برساند. کوریره در شماره امروز خودش عکسی از شادی رونالدو، مهاجم پرتغالی یونتوس، را منتشر کرده است و گزارشی درباره این دیدار داشته است. این روزنامه گزارشی هم درباره درگیری مالک ناپولی و جنارو گتوزو، مربی این تیم، داشته است.

1

روزنامه گازتا دلو اسپورت، دیگر روزنامه ورزشی ایتالیا، عکسی از رونالدو و بازیکنان یوونتوس را منتشر کرده و نوشته: «چه انتقامی»؛ تیتری که اشاره به شکست یوونتوس برابر اینتر در سریA ایتالیا دارد. گازتا در این گزارش نوشته، رونالدو انتقام شکست لیگ را از اینتر گرفت.

1

روزنامه توتو اسپورت هم با انتشار عکسی از بازی شب گذشته اینتر و یوونتوس در جام حذفی ایتالیا نوشته: «CR7، لذت یوونتوس». توتو اسپورت عکسی از داوید آلابا را هم منتشر کرده و نوشته: این بازیکن از بایرن جدا می‌شود. هدف اصلی او هم رئال مادرید و یوونتوس است. توتو اسپورت عکسی هم از لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا، منتشر کرده است و نوشته: «پاری سن‌ژرمن برای او 138 میلیون یورو، پرداخت نمی‌کند.» توتو اسپورت در ادامه درباره آخرین وضعیت سرخیو راموس در رئال مادرید نیز نوشته: «سرخیو راموس از رئال دور شده؛ پاریس او را وسوسه کرده است.» توتو اسپورت درباره وضعیت دوناروما در میلان هم نوشته: «میلان خوشبین به ماندن دوناروماست.»

1

روزنامه مارکا چاپ اسپانیا عکسی از رونالدوی پرتغالی را در صفحه اول خودش منتشر کرده است و نوشته: «رکورددار جهان با 763 گل». این روزنامه در ادامه عکسی هم از داوید آلابا، مدافع بایرن مونیخ، را منتشر کرده و از احتمال حضور این بازیکن در رئال مادرید نوشته است. مارکا در این گزارش نوشته، آلابا با رئال مادرید به توافق رسیده و قرارداد خودش را با این تیم هم به امضا رسانده است. این روزنامه مدعی شده که این بازیکن اتریشی برای چهار فصل آینده در رئال مادرید حضور خواهد داشت و به زودی هم در تست‌های پزشکی رئال مادرید شرکت می‌کند. مارکا در ادامه نوشته، با آمدن داوید آلابا به رئال مادرید، سه مشکل اساسی این تیم حل خواهد شد. این بازیکن به دلیل قابلیت بازی در چند پست می‌تواند مشکلات چند سال اخیر مادرید را برطرف کند. مارکا نوشته، دست زیدان با حضور این بازیکن اتریشی برای چیدن ترکیب‌های مختلف باز خواهد شد.

1

رزنامه as عکسی از بازیکنان جوان رئال مادرید را منتشر کرده است و از احتمال حضور آنها در لیست رئال مادرید خبر داده است. این روزنامه نوشته: «با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، پلن B رئال مادرید استفاده از بازیکنان جوان و پرورش یافته در رده‌های پایه این باشگاه است.» این روزنامه نوشته: آریبااس، دورو، بلانکو، گوتیرز و پیتر فدریکو، بازیکنانی هستند که زیدان می‌تواند از آنها در تیم اول رئال مادرید استفاده کند.

این روزنامه در گزارشی دیگر خبر از بازگشت زیدان به تمرینات رئال مادرید داده است. این مربی فرانسوی، به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، در قرنطینه خانگی به سر می‌برد.

1

روزنامه موندو گزارشی درباره انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا داشته و در این گزارش وظایف اصلی مدیر جدید بارسلونا را نام برده است. این روزنامه نوشته، وظیفه اصلی مدیر جدید بارسا، تمدید قرارداد با لیونل مسی است. مدیر جدید باید تکلیف عثمان دمبله، بازیکن فرانسوی بارسلونا، را هم روشن کند. او یک سال و نیم دیگر با بارسلونا قرارداد دارد و مدیر جدید باید تصمیم بگیرد که او را می‌خواهد یا خیر.

1

روزنامه اسپورت اسپانیا نیز عکسی از شادی بازیکنان بارسلونا را منتشر کرده و به بازی این تیم برابر گرانادا در جام حذفی اسپانیا پرداخته است. این روزنامه نقل قولی هم از رونالد کومان مربی بارسلونا منتشر کرده است و نوشته: «بارسلونا نیاز به مدیرعامل دارد»، صحبتی که نشان می‌دهد این مربی هلندی، از شرایط این روزهای بارسلونا راضی نیست.

1

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها