کد خبر: 462766
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۷ ۱۱:۰۰:۰۰
| |

امید سینگ، مهاجم تیم آلومینیوم اراک، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

قهرمان لیگ و جام حذفی را شکست دادیم / تیم‌ها حق دارند به اشتباهات داوری معترض باشند / به تمامی اردوهای تیم‌ ملی هند دعوت می‌شوم / سایپا تیم قابل احترامی است

امید سینگ، مهاجم تیم آلمینیوم اراک می‌گوید از اینکه تیمش موفق شده در دو هفته متوالی قهرمان لیگ و جام حذفی را شکست دهد بسیار خوشحال است.

قهرمان لیگ و جام حذفی را شکست دادیم / تیم‌ها حق دارند به اشتباهات داوری معترض باشند / به تمامی اردوهای تیم‌ ملی هند دعوت می‌شوم / سایپا تیم قابل احترامی است
کد خبر: 462766
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۷ ۱۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ترنم کشاورز- امید سینگ در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین در خصوص برتری یک بر صفر تیمش مقابل تراکتور اظهار داشت: بازی با تراکتور بازی بسیار سنگینی بود. چرا که تراکتور امتیاز میزبانی این دیدار را داشت و از لحاظ آب و هوایی هم شرایط کمی برای ما سخت بود. جدا از این دو سه تا از بازیکن‌های تیم حریف بازیکنان و کاپیتان‌های قدیمی تیم ملی فوتبال کشورمان بودند. تیم تراکتور بودجه خیلی سنگینی برای امسال دارد و بازیکنان خیلی خوبی را به خدمت گرفته است. تراکتور یکی از گزینه‌های قهرمانی لیگ نوزدهم و جام حذفی است. واقعا دم تمامی بچه‌های تیم ما گرم که توانستند این تراکتور را شکست دهند. تیم ما کم کم دارد شکل می‌گیرد و شخصیت اصلی و احترام خودش را پیدا می‌کند. دیدید که ما هفته قبل توانستیم پرسپولیس را ببریم و این هفته هم مقابل تراکتور به پیروزی دست پیدا کردیم. یعنی هم قهرمان لیگ و هم قهرمان جام حذفی را بردیم. که این دو پیروزی به خوبی نشان می‌دهد که ما حرف‌های زیادی برای گفتن داریم‌.

وی در مورد اینکه فکر می‌کند پنالتی اعلام شده توسط داور این دیدار برای آلمینیوم اراک درست بود یا خیر، ادامه داد: بله! درست بود. وقتی داور پنالتی را اعلام کرد من کاملا نزدیک صحنه بودم. آن خطا صد در صد پنالتی بود. هرکس بگوید پنالتی نبود من با فیلم به او می‌گویم که پنالتی بود. توپ را دروازه‌بان گرفت و بازیکن ما آمد رد شود تا توپ را بگیرد و دروازه‌بان پایش را زد و این مساله صد در صد پنالتی است.

امید سینک آلمینیوم تراکتور

مهاجم آلمینیوم اراک در مورد اعتراضات شدید تیم‌های لیگ برتری نسبت به داوری در این فصل گفت: داورها در این هفته‌ها اشتباهات زیادی کرده‌اند. همه تیم‌ها حق دارند معترض باشند. چون خیلی هزینه می‌کنند و زمان زیادی می‌گذارند باید پاسخگوی هوادارانشان باشند. بعضی تیم‌ها شخصی و برخی دولتی هستند و حق دارند که اعتراض کنند. دیگر بستگی دارد که داور چقدر با عدالت باشد. داورها در این هفته‌ها اشتباهات زیادی مرتکب شدند. این موضوع هم باعث شده تا تیم‌ها عصبی برخورد کنند و سر کوچکترین سوتی معترض شوند چرا که فکر می‌کنند داور دوباره اشتباه کرده است. خلاصه جو علیه داوران سنگین شده است که مدیریت این وضعیت هم باز هم به خودشان برمی‌گردد.

سینگ در مورد اینکه ابتدا قرار بود حامد پاکدل پنالتی را بزند ولی بعد او ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد، توضیح داد: اکثر بازیکن‌های ما خوب پنالتی می‌زنند. ولی واقعا فرقی نمی‌کند من گل بزنم یا حامد. حالا در آن صحنه مربی تیم صلاح دانستند من پنالتی بزنم، فرقی نمی‌کند. همانطور که من گل بزنم حامد و باقی بچه‌ها خوشحال می‌شوند، حامد بقیه هم تیمی‌هایم هم گلزنی کنند من دو برابر خوشحال خواهم شد.

وی در خصوص عملکرد خوبش در هفته های اخیر و دادن دو پاس گل در بازی قبلی و یک گل در این بازی گفت: در هفته‌های ابتدایی لیگ هم خیلی خوب داشتم کار می‌کردم ولی یک مصدومیت باعث شد تا دو، سه هفته از تیم و شرایط مسابقات دور بمانم. خدا را شکر زود برگشتم که آن زمان هم تیم نتیجه‌های خیلی خوب نمی‌گرفت اکثرا مساوی می‌کرد مقابل استقلال هم باخته بود. خدا کمک کردم من با آمادگی کامل برگشتم و توانستیم نتایج بهتری بگیریم. البته این روند و نتایج خوب به تلاش تمامی بچه‌ها، کادرفنی و سرمربی تیم برمی‌گردد. حال من هم یا گل می‌زنم و یا پاس میدهم ولی نتیجه نهایی به تلاش همه بچه‌ها است که به عملکرد خوب من ختم می‌شود. واقعا جا دارد همینجا از تک تک هم تیمی‌هایم نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم.

بازیکن تیم آلمینیوم اراک در مورد همکاری با رسول خطیبی ادامه داد: من سابقه کار کردن با آقای خطیبی را در سیاه جامگان داشتم. آن زمان 18_19 ساله بودم. آقا رسول لطف کرد ما را قابل دانست، اجازه داد تا من در آن تیم بازی کنم. زمانی که می‌خواستم به آلمینیوم بیایم از لحاظ اخلاقی، رفتاری و فنی نسبت به ایشان شناخت کاملی داشتم. راستش اول فصل می خواستم به لیگ هند بروم. قصد داشتم به خاطر شرایط مالی خیلی خوبی که لیگ هند داشت آنجا فوتبالم را ادامه دهم. ولی به خاطر راحتی و شناختی که نسبت به آقا رسول داشتم صلاح دانستم که ایران بمانم و به تیم آلمینیوم کمک کنم.

بازیکن تیم آلمینیوم اراک در مورد دعوت شدنش به تیم ملی هند و آخرین شرایطش ادامه داد: من به تمامی اردوهای تیم‌ملی هند دعوت می‌شوم. ولی به این دلیل که پاسپورتم هنوز اکی نشده، فقط گرین‌کارت هند را دارم و فعلا نمی‌توانم برای تیم‌ملی این کشور بازی کنم. باید حدود شش ماه در هند اقامت کنم تا پاسپورتم صادر شود آن وقت می‌توانم برای تیم ملی هند به میدان بروم.


سینگ در پایان در خصوص دیدار بعدی با سایپا افزود: سایپا خیلی تیم خوب و قابل احترامی است. البته معتقدم تمامی تیم‌های لیگ ایران قابل احترام و عالی هستند. همه بازی‌ها برای ما سنگین و سخت است و حکم فینال را دارد. اتفاقا بازی کردن مقابل تیم‌های خیلی بزرگ و پرطرفدار برای ما به مراتب خیلی راحت‌تر از بازی کردن مقابل تیم‌های دیگر است. چرا که دوندگی‌ آنها خیلی بالاتر است و فیزیکی‌تر بازی می‌کنند. امیدوارم که بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم دست پر از زمین خارج شویم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها