ناصر محمدخانی:

پرسپولیس مهاجم و مدافع نخرد به مشکل می‌خورد

ناصر محمدخانی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، درباره وضعیت تیمی این باشگاه، گفت: پرسپولیس فقط یک مهاجم گلزن دارد. من فکر می‌کنم اگر پرسپولیس اقدام به خرید مدافع وسط و مهاجم نکند به مشکل می‌خورد.

پرسپولیس مهاجم و مدافع نخرد به مشکل می‌خورد
کد خبر: 462780
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۵ ۱۲:۱۱:۰۲

اعتمادآنلاین| پرسپولیس در یک رقابت نفسگیر و سخت موفق شد با گل دقیقه 90+3 احمد نوراللهی ماشین‌سازی تبریز را شکست بدهد و 3 امتیاز کسب کند. با این وجود ناصر محمدخانی معتقد است این تیم برای موفقیت در ادامه مسابقات لیگ برتر و به‌ویژه لیگ قهرمانان آسیا نیاز به تقویت دارد و...

فکرش را می‌کردید ماشین‌سازی لقمه گلوگیری برای پرسپولیس شود؟


به هرحال در فصل جاری رقابت‌ها سخت‌تر شده و همه حریفان با آنالیز و شناخت کافی مقابل هم قرار می‌گیرند. ماشین‌سازی تبریز هم به نظر من می‌خواست از پرسپولیس در تهران امتیاز بگیرد و تا دقیقه 90+3 هم به هدف خودش رسیده بود...

اما انصافاً ماشین‌سازی نیمه دوم بازی با پرسپولیس عالی کار کرد و فقط به دنبال یک امتیاز نبود!


بله، ماشین‌سازی نمایش خوبی ارائه داد که خود من هم باور نمی‌کردم. با توجه به جایگاه جدول رده‌بندی این تیم خیلی با انگیزه بازی کرد اما من فکر می‌کنم تجربه احمد نوراللهی و بچه‌های پرسپولیس نتیجه این مسابقه را عوض کرد.

احمد نوراللهی و وحید امیری درحالی گل‌های پرسپولیس را زدند که هیچ‌کدام مهاجم تخصصی نیستند. نظری ندارید؟


این یک معضل بزرگ است که پرسپولیس فقط یک مهاجم گلزن دارد. من فکر می‌کنم اگر پرسپولیس اقدام به خرید مدافع وسط و مهاجم نکند به مشکل می‌خورد. در حال حاضر سیدجلال و کنعانی‌زادگان در دفاع وسط حضور دارند اما اگر مثل بازی با آلومینیوم مصدوم یا محروم شوند تکلیف چیست؟

چه نمایش خوبی هم سیدجلال ارائه داد. البته در این بازی کمال کامیابی‌نیا دردفاع وسط بازی کرد؟


سیدجلال یکی از بهترین مدافعان وسط تاریخ فوتبال ماست که در این سن و سال هم عالی بازی می‌کند اما پُست بازی کمال دفاع وسط نیست. یحیی از سرناچاری از کامیابی‌نیا در دفاع میانی استفاده می‌کند اما باید این تیم در نیم‌فصل تقویت شود.

ولی مشکل پرداخت طلب بودیمیر جلوی نقل و انتقالات پرسپولیس را خواهد گرفت؟


امیدوارم مدیران باشگاه این مشکل را حل کنند. تیمی که می‌خواهد قهرمان لیگ برتر شود باید در همه پست‌ها دارای بازیکن قوی و ذخیره‌های مناسب باشد. پرسپولیس هافبک‌های خوبی دارد اما در خط دفاع و حمله نیاز به تقویت دارد.

پرسپولیس دردقیقه 25 بازی با ماشین‌سازی تبریز موفق به گلزنی شد تا همه به یاد مهرداد میناوند بیافتند. در این رابطه چه صحبتی دارید؟


خدا مهرداد را بیامرزد. اصلاً زبانم نمی‌چرخد این حرف را بزنم چون باور نمی‌کنم او دیگر در میان ما نیست. کسانی که میناوند را از نزدیک می‌شناختند می‌دانند من چه می‌گویم. مهرداد هرجایی می‌رفت آن جمع را شاد و خندان می‌کرد. پسر شوخ و با جنبه‌ای بود که شاید در فوتبال به حق خودش نرسید و خیلی زود بازنشسته شد. درگذشت او را بار دیگر به همه پرسپولیسی‌ها، اهالی فوتبال و به ویژه خانواده محترم میناوند تسلیت عرض می‌کنم.


منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها