کد خبر: 462852
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۵ ۱۶:۰۰:۰۰
| |

علی انصاریان درگذشت / علی کریمی: برادرم را از دست دادم / واکنش علی پروین به درگذشت علی انصاریان/ جشنواره فیلم فجر درگذشت انصاریان را تسلیت گفت/ پیام تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت علی انصاریان / مادر علی انصاریان در بیمارستان بستری شد+ عکس و فیلم

انصاریان که همزمان با زنده یاد مهرداد میناوند به بیماری کووید-19 مبتلا شده بود، پس از مبارزه سخت با این ویروس نتوانست مقاومت خود را ادامه دهد و متاسفانه در روز چهارشنبه دار فانی را وداع گفت.

علی انصاریان درگذشت / علی کریمی: برادرم را از دست دادم / واکنش علی پروین به درگذشت علی انصاریان/ جشنواره فیلم فجر درگذشت انصاریان را تسلیت گفت/ پیام تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت علی انصاریان / مادر علی انصاریان در بیمارستان بستری شد+ عکس و فیلم
کد خبر: 462852
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۵ ۱۶:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علی انصاریان که همزمان با زنده یاد مهرداد میناوند به بیماری کووید-19 مبتلا شده بود، پس از مبارزه سخت با این ویروس نتوانست مقاومت خود را ادامه دهد و متاسفانه در روز چهارشنبه دار فانی را وداع گفت.

این در حالی است که در روزهای گذشته وضعیت جسمانی انصاریان به شکلی امیدوارکننده تغییر کرده بود و حتی علی پروین اسطوره فوتبال ایران گفتگوی کوتاه تلفنی با او داشت اما متاسفانه در ساعات آخر روز دوشنبه شرایطش به شکلی شد که تیم پزشکی وی را به خواب مصنوعی برد.

در همین حین اخبار ضد و نقیض از بیمارستان فرهیختگان مخابره می‌شد که نگرانی های فوتبال را به دنبال داشت تا حدی که مهدی ترابی، افشین پیروانی و... یا انتشار چند استوری از مردم خواستند تا برای انصاریان دعا کنند.

دکتر هاشمیان پزشک معالج او که خبر بیهوشی مصنوعی علی انصاریان را اعلام کرده بود، در یک لایو اینستاگرامی با لحنی ناامیدانه درباره وضعیت او صحبت کرد و داماد خانواده انصاریان هم به همین شکل پاسخ پیگیری خبرنگار ما را داد تا این که این اتفاق تلخ رخ به وقوع پیوست.

درگذشت علی انصاریان در حالی اتفاق می‌افتد که فضای جامعه فوتبال تخت تاثیر مرگ نابهنگام مهرداد میناوند بر اثر کرونا قرار داشت و حالا یک پیشکسوت دیگر هم از جمع ستارگان فوتبال ایران جدا می‌شود.

علی انصاریان 43 ساله سابقه 7 فصل بازی برای پرسپولیس و یک سال حضور در استقلال را دارد. او همچنین شش بازی ملی انجام داد و فوتبال خود را در شاهین بوشهر کفش هایش را آویخت.

او سابقه گلزنی به بایرن مونیخ و دروازه بان اسطوره ای این تیم اولیور کان را با پیراهن پرسپولیس دارد.

انصاریان پس از پایان دوره بازی، یک قطعه موسیقی منتشر و در چیزی حدود 20 فیلم سینمایی و سریال نیز بازی کرد و توانایی اش در این عرصه را نیز به نمایش گذاشت.

علی کریمی: برادرم را از دست دادم

پس از درگذشت علی انصاریان، علی کریمی پشت نرده های بیمارستان آمد و ضمن تسلی دادن به مردم گفت من فردی را از دست دادم که مانند برادرم بود اما از شما می‌خواهم برای اینکه فرد دیگری به این ویروس مبتلا نشود محل را ترک کنید. در این میان علی کریمی به گلایه های برخی افراد نسبت به نحوه اطلاع رسانی گوش کرد. تجمع کنندگان پشت درهای بیمارستان فرهیختگان با شعار «خداحافظ علی انصاریان» به روح آن مرحوم ادای احترام کردند.

1

مادر علی انصاریان در بیمارستان بستری شد

مادر علی انصاریان بعد از شنیدن خبر فوت پسرش بیهوش شد و در اورژانس بیمارستان فرهیختگان بستری شد.

1

علی کریمی راهی بیمارستان فرهیختکان شد

پیام تسلیت وزیر ورزش

در متن پیام تسلیت وزیر ورزش و جوانان، آمده:


بسم الله الرحمن الرحیم
الذین اذا اصابتهم مصیبه قالواانالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت بازیکن ارزنده و محبوب فوتبال ایران، علی انصاریان موجب تأثر و تألم فراوان شد. ضایعه درگذشت این بازیکن سابق دو باشگاه استقلال ، پرسپولیس و تیم ملی ایران برای بنده بسیار ناگوار و ناباورانه است. ضمن طلب مغفرت برای این ورزشکار مردمی و دوست‌داشتنی، امیدوارم روح بلندش مشمول رحمت واسعه الهی قرار گرفته و برای مادر گرامی ایشان ، خانواده محترم و جامعه ورزش کشور صبر و شکیبایی مسئلت مینمایم.


مسعود سلطانی‌فر

بیانیه خانواده انصاریان و درخواست از مردم: به مراسم خاکسپاری نیایید

در پی درگذشت علی انصاریان پیشکسوت محبوب و مطرح تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی فوتبال کشورمان، خانواده این فوتبالیست فقید بیانیه‌ای صادر کردند.

در این بیانیه ضمن تشکر از کلیه اهالی فوتبال، هنر و همه مردم قدرشناس کشورمان بابت دعا در روزهای اخیر برای بهبودی و شفای کامل علی انصاریان، از همه مردم درخواست می‌شود تا فردا در مراسم خاکسپاری این پیشکسوت فوتبال حضور پیدا نکنند.

واکنش ستاره‌های فوتبال به خبر درگذشت علی انصاریان

علی دایی، با انتشار عکسی از علی انصاریان، نوشت: «‎به شکلی باورنکردنی عزیزانمان را از دست می دهیم و فقط غمی بر غم هایمان افزوده می شود.»

1

علی پروین، مربی علی انصاریان در باشگاه پرسپولیس، هم با انتشار پستی اینستاگرامی درگذشت علی انصاریان را تسلیت گفت.

1

احمدرضا عابدزاده، دوست و همبازی علی انصاریان در تیم پرسپولیس، در پیامی اینستاگرامی، درگذشت او را تسلیت گفت.

1

سردار آزمون، بازیکن تیم زنیت هم با انتشار عکسی از علی انصاریان درگذشت او را تسلیت گفت.

1

آکادمی کیا، که زیر نظر مهدی مهدوی کیا، دوست و همبازی انصاریان در تیم پرسپولیس اداره می شود، با انتشار عکسی از علی انصاریان، درگذشت این بازیکن فوتبال را تسلیت گفت.

1

صفحه اینستاگرام فارسی AFC هم با انتشار عکسی از علی انصاریان، درگذشت این بازیکن فوتبال را تسلیت گفت.

1

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس هم درگذشت علی انصاریان را تسلیت گفت.

1

سام درخشانی، بازیگر سینما و تلویزیون، هم درگذشت علی انصاریان را تسلیت گفت.

1

وحید شمسایی، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال ایران هم با انتشار عکسی از علی انصاریان، درگذشت این بازیکن یابق فوتبال ایران را تسلیت گفت.

1

مهدی رحمتی، مربی تیم شهرخودرو مشهد هم درگذشت انصاریان را تسلیت گفت.

1

خداداد عزیزی، هم درگذشت علی انصاریان را تسلیت گفت.

1

سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر در پی درگذشت علی انصاریان، پیام تسلیتی صادر کرد.

1

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هم درگذشت علی انصاریان، پیشکسوت این باشگاه را تسلیت گفت.

1

علیرضا اشرف، مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس هم درگذشت انصاریان را تسلیت گفت.

1

امید عالیشاه، کاپیتان باشگاه پرسپولیس هم، درگذشت علی انضاریان را تسلیت گفت.

1

فدراسیون فوتبال ایران هم با انتشار عکسی از علی انصاریان و مهرداد میناوند، درگذشت این بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال را تسلیت گفت.

1

توییتر فارسی باشگاه آ.اس. رم ایتالیا هم در گذشت علی انصاریان را تسلیت گفت.

1

فرهاد مجیدی، بازیکن و مربی سابق باشگاه استقلال، در پیامی اینستاگرامی، درگذشت علی انصاریان را تسلیت گفت.

1

واکنش های کاربران توییتر به درگذشت علی انصاریان

کاربران توییتر بعد از انتشار خبر درگذشت علی انصاریان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، در پیام های به این خبر واکنش نشان دادند.

1

1

1

1

1

صحبت های علی انصاریان، برنامه دورهمی مهران مدیری، درباره مادرش.

بعد از منتشر شدن خبر درگذشت علی انصاریان، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، برخی از هواداران این بازیکن فوتبال، مقابل بیمارستان فرهیختگان تهران تجمع کردند.

بهنام ابوالقاسم‌پور، دوست وهمبازی علی انصاریان در پرسپولیس، اعلام کرد که قرار است علی کریمی خب درگذشت انصاریان، را به مادرش بدهد.

طبق اعلام ابوالقاسم پور، خانواده انصاریان از مردم درخواست کرده اند به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی، از تجمع مقابل بیمارستان خودداری کنند. بعد از هماهنگی با خانواده علی زمان تشییع اعلام می‌شود.

سایت اعتمادآنلاین، این مصیبت وارده به جامعه ورزش را در ابتدا به خانواده او و سپس اهالی ورزش تسلیت می‌گوید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها