کد خبر: 462874
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۵ ۱۸:۵۳:۰۱
| |

تهیه‌کننده فیلم «مصلحت» در پاسخ به اعتمادآنلاین:

بعد از اینکه وزارت ارشاد نام «مصلحت نظام» را رد کرد، در استفاده از عنوان «مصلحت» پایبند به قانون بودیم

محمدرضا شفاه، تهیه‌کننده فیلم گفت: «بعد از اینکه نام «مصلحت نظام» را مطرح کردیم باید برای تبلیغات، اسمی را انتخاب می‌کردیم و چون در حال مذاکره با وزارت ارشاد بودیم، در یکی 2 خبر با نام «مصلحت نظام» این کار را انجام دادیم.»

بعد از اینکه وزارت ارشاد نام «مصلحت نظام» را رد کرد، در استفاده از عنوان «مصلحت» پایبند به قانون بودیم
کد خبر: 462874
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۵ ۱۸:۵۳:۰۱

اعتمادآنلاین| دومین فیلم به نمایش درآمده در چهارمین روز سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی بود که عصر چهارشنبه، 15 بهمن، در سالن برج میلاد به نمایش گذاشته شد.

یکی از مسائل مطرح شده درباره این فیلم عنوان آن است که با نام اولیه «مصلحت نظام» از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز نگرفت و به همین دلیل به «مصلحت» تغییر یافت. با این حال نام این فیلم در برخی از مواد تبلیغاتی با نام «مصلحت نظام» ذکر شده است.

اعتمادآنلاین در نشست خبری این فیلم این پرسش را مطرح کرد که با توجه به مضمون فیلم مبنی بر اجرای عدالت و پایبندی به قانون، چرا سازندگان این فیلم خودشان به قوانین وزارت ارشاد پایبند نبوده‌اند؟

محمدرضا شفاه، تهیه‌کننده این فیلم، در پاسخ به این پرسش گفت: «بعد از اینکه نام «مصلحت نظام» را مطرح کردیم باید برای تبلیغات، اسمی را انتخاب می‌کردیم و چون در حال مذاکره با وزارت ارشاد بودیم، در یکی 2 خبر با نام «مصلحت نظام» این کار را انجام دادیم.»

او ادامه داد: «ما این تلقی را نداشتیم که وزارت ارشاد اسم «مصلحت نظام» را رد کند. فکر می‌کردیم تایید می‌شود، اما بعد از آنکه وزارت ارشاد نام فیلم را رد کرد توافق کردیم در تبلیغات از نام «مصلحت» استفاده کنیم و از جایی که این اتفاق افتاد، پایبند بودیم.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها