کد خبر: 462879
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۵ ۱۹:۳۵:۱۰
| |

فروش بلیت فیلم‌های 3 روز نخست جشنواره فجر 39 از امشب در گیلان آغاز می‌شود

سجاد کوچک‌نژاد، رئیس گروه امور هنری، سینمایی و سمعی و بصری فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: فروش اینترنتی بلیط‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در استان با ارائه بلیت‌های 3 روز نخست از ساعت 20 امشب آغاز می‌شود.

فروش بلیت فیلم‌های 3 روز نخست جشنواره فجر 39 از امشب در گیلان آغاز می‌شود
کد خبر: 462879
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۵ ۱۹:۳۵:۱۰

اعتمادآنلاین| سجاد کوچک‌نژاد، رئیس گروه امور هنری، سینمایی و سمعی و بصری فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: فروش اینترنتی بلیط‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در استان با ارائه بلیت‌های 3 روز نخست از ساعت 20 امشب آغاز می‌شود.

او با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم فجر از 15 تا 22 بهمن در سینما 22 بهمن رشت افزود: بلیت‌های فیلم جشنواره امسال فقط به صورت اینترنتی و از طریق سامانه‌های ایران تیک، سینما تیکت و گیشه 7 تا لحظه نمایش فیلم به قیمت هر بلیط 20 هزار تومان فروخته می‌شود.

رئیس گروه امور سینمایی ارشاد گیلان اظهار داشت: برخی از فیلم‌های این دوره از جشنواره محدودیت سنی دارد که مخاطبان باید هنگام تهیه بلیت حتما به این نکته توجه کنند.

کوچک‌نژاد ادامه داد: به دلیل شیوع ویروس کرونا 16 فیلم سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در رشت فقط در سانس‌های 15 و 18 و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اکران می‌شود.

او تصریح کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به نشانی gilan.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها