انتقاد کومان از PSG؛ رفتار آنها بی احترامی به ما است

رونالد کومان، مربی بارسلونا با انتقاد از باشگاه پاری سن ژرمن، گفت: این رفتارها بی احترامی از سوی پاری سن ژرمن است. آنها قبل از بازی ما در لیگ قهرمانان اروپا مقابلشان درباره انتقال مسی به این باشگاه حرف می زنند و این عادلانه نیست.

انتقاد کومان از PSG؛ رفتار آنها بی احترامی به ما است
کد خبر: 462954
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۶ ۱۱:۰۴:۴۲

اعتمادآنلاین| در رقابت های مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری، بارسلونا در خانه گرانادا به میدان رفت و با نتیجه 5 بر 3 پیروز شد و به فینال راه پیدا کرد.

کومان بعد از این بازی درباره اظهارت مطرح شده از سوی سرمربی و بازیکنان پاری سن ژرمن به احتمال انتقال مسی به پاریس به شدت انتقاد کرد و گفت: این رفتارها بی احترامی از سوی پاری سن ژرمن است. آنها قبل از بازی ما در لیگ قهرمانان اروپا مقابلشان درباره انتقال مسی به این باشگاه حرف می زنند و این عادلانه نیست. آنها به بازیکن که هنوز تحت قرارداد بارسلونا است بی احترامی می کنند.

سرمربی آبی-اناری ها درباره این بازی گفت: ما در این بازی فرصت های زیادی را خلق کردیم ولی متاسفانه دو گل دریافت کردیم. در نیمه اول بازی عدالت رعایت نشد ولی ما تسلیم نشدیم و در نهایت به آن چیزی که مستحقش بودیم رسیدیم و به فینال راه پیدا کردیم.

پیش از این نیمار و دی ماریا درباره اینکه احتمال دارد لیونل مسی در آینده به پاری سن ژرمن بیاید اظهارنظر کرده بودند و این اظهارات از سوی بازیکنان سن ژرمن عصبانیست کومان را به همراه داشت.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها