کد خبر: 462958
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۶ ۱۱:۲۱:۳۷
| |

دفاع قهرمان تنیس جهان از لیونل مسی

رافائل نادال که در انتظار آغاز تنیس اپن استرالیاست و در ملبورن به سر می برد در یک مصاحبه از لیونل مسی در رابطه با انتشار قرارداد 555 میلیون یورویی اش توسط روزنامه ال موندو دفاع کرد. 

دفاع قهرمان تنیس جهان از لیونل مسی
کد خبر: 462958
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۶ ۱۱:۲۱:۳۷

اعتمادآنلاین| رافائل نادال که در انتظار آغاز تنیس اپن استرالیاست و در ملبورن به سر می برد در یک مصاحبه از لیونل مسی در رابطه با انتشار قرارداد 555 میلیون یورویی اش توسط روزنامه ال موندو دفاع کرد.

تنیسور اسپانیایی گفت: بحث درباره مسی را نمی فهمم. اینجا بازیکنی حضور دارد که بدون شک یکی از بهترین های تاریخ است. او دستمزدی را دریافت می کند که باشگاه آماده پرداخت به او است. پس از آن دیگر بحثی باقی نمی ماند.

مرد شماره دو تنیس جهان در پایان اظهار کرد: در نهایت باشگاه بر این باور است که مسی شایسته دریافت چنین مبلغی است و برای او خوب است. در آخر این باشگاه است که مسائل مالی را با نگاه به آینده در صورت حضور یا نبود لئو بررسی می کند.

در روزهای اخیر ده‌ها فرد برجسته جهان ورزش به دفاع از ستاره آرژانتینی پرداختند و او را شایسته دریافت چنین دستمزدی دانستند. همچنین مسی را مسئول دریافت چنین مبلغی ندانستند. خبر جزئیات قرارداد مسی مرزها را در نوردید و نادال از جمله کسانی بود که به دفاع از مهاجم بارسلونا پرداخت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها