گزینه شورای وحدت مورد اقبال اصولگرایان قرار میگیرد؟

فعال اصولگرا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری را پیچیده توصیف کرد و گفت: حمایت من از گزینه شورای وحدت اصولگرایان، بستگی به شخصی دارد که برگزیده‌اند.

گزینه شورای وحدت مورد اقبال اصولگرایان قرار میگیرد؟
کد خبر: 463095
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۷ ۰۹:۲۱:۲۱

اعتمادآنلاین| مهدی چمران، عضو شورای ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه به دلیل پیچیدگی نمی‌توان نتیجه انتخابات 28 خرداد 1400 ریاست جمهوری را پیش بینی کرد، درباره شورای وحدت اصولگرایان گفت: تشکیل شورای وحدت و انتخاب سخنگو (منوچهر متکی) برای آن یک پدیده است.

این چهره اصولگرا درباره حضور یا غیبت خود در این شورا، گفت: تاکنون در شورای وحدت نبودم و فکر نمی‌کنم بودن من هم ضرورتی داشته باشد.

چمران درباره احتمال اجماع اصولگرایان بر سر گزینه واحد، گفت: نمی‌توانم پیش‌بینی کنم اما امید دارم که روی یک نامزد به اجماع برسند.

وی درباره حمایت از گزینه مدنظر شورای وحدت اصولگرایان در صورت رسیدن به اجماع، اظهار کرد: نمی دانم! بستگی به شخصی که از او حمایت می‌شود، دارد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در 6 حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و 372 شهر و چهل هزار و 620 روستا و تیره عشایری 28 خرداد 1400 برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها