انتصاب رئیس و اعضای گروه واکنش سریع کووید19 از سوی وزیر بهداشت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در احکامی، رییس و اعضای گروه واکنش سریع COVID-19 را منصوب کرد.

انتصاب رئیس و اعضای گروه واکنش سریع کووید19 از سوی وزیر بهداشت
کد خبر: 463294
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۸ ۱۰:۴۷:۰۲

اعتمادآنلاین| سعید نمکی، وزیر بهداشت، روز شنبه در احکام دکتر حمید سوری رییس و اعضای گروه واکنش سریع کووید-19 نوشت:

با توجه به سوابق علمی و اجرایی جناب عالی بدینوسیله به عنوان رئیس(عضو) گروه واکنش سریع COVID-19 منصوب می‌شوید. تا با هم‌آهنگی نزدیک با اینجانب نسبت به حضور در مناطق مورد نیاز اقدام نموده و پس از بررسی‌های لازم ضمن ارسال گزارش مربوطه، مداخلات پیشنهادی را هم به اینجانب ارائه کنید. بدیهی است فعالیت تیم مذکور نافی و مداخله کننده در امور اجرایی واحدهای ذیربط در معاونت های این وزارت و همچنین دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، نخواهد بود.

وزیر بهداشت در این احکام علاوه بر انتصاب دکتر حمید سوری به عنوان رئیس گروه واکنش سریع کووید19، دکترمحمدحسین حیدری، مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، دکتر حمیدرضا خانکه، رییس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی؛ دکتر حسین عرفانی، مدیر دفتر بهبود کیفیت و اعتباربخشی سازمان اورژانس کشور؛ دکتر فرشید رضائی، کارشناس اداره مراقبت بیماری‌های واگیر؛ دکتر علی ابرازه؛ دکتر سیدعلیرضا ناجی، متخصص ویروس شناسی پزشکی را نیز به عنوان اعضای این کمیته منصوب کرد.

بر اساس حکم وزیر بهداشت، مهندس محسن فرهادی، معاون مرکز سلامت محیط و کار؛ سیدمحمود مسیحا هاشمی، مدیرکل آزمایشگاههای مرجع کنترل غذا و دارو و تجهیزات پزشکی؛ دکتر عاطفه عابدینی، فوق تخصص ریه؛ دکتر مسعود یونسیان، متخصص اپیدمیولوژی؛ دکتر محمدتقی طالبیان، مشاور اجرایی معاونت درمان درمان وزارت بهداشت و دکتر حیدر محمدی،- مدیرکل نظارت بر امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو به عنوان دیگر اعضای این کمیته منصوب شدند.

مشاور وزیر بهداشت در امور خیرین و سازمانهای مردم نهاد منصوب شد

همچنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر مهرنوش کاوه را به عنوان مشاور خود در امور خیرین و سازمانهای مردم نهاد منصوب کرد.

به گزارش ایرنا از وبدا، در متن حکم نمکی به دکتر مهرنوش کاوه آمده است: با توجه به سوابق ارزشمند سرکارعالی در همراهی خیرین سلامت کشور، بدین وسیله به عنوان مشاور اینجانب در امور خیرین و سازمانهای مردم نهاد منصوب می شوید. امید است با لطف الهی و بهره گیری از مشارکت و استفاده از کلیه ظرفیتهای خیرین، سازمانهای مردم نهاد و انجمن های مردمی در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

سعید نمکی، فروردین امسال دکتر شاهین محمد صادقی رئیس کنونی سازمان بسیج جامعه پزشکی و نماینده پیشین مجلس را به عنوان مشاور وزیر بهداشت در امور خیرین و سازمانهای مردم نهاد منصوب کرده بود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها