کد خبر: 463319
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۳ ۱۰:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

300 مسئول دولت سودان جنوبی آواره شدند

300 نفر از مسئولان دولت سودان جنوبی از اقامتگاه‌های خود در این کشور اخراج شدند و اسباب و اثاثیه‌شان به خیابان انداخته شد.

300 مسئول دولت سودان جنوبی آواره شدند
کد خبر: 463319
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۳ ۱۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| 300 نفر از مسئولان دولت سودان جنوبی از اقامتگاه‌های خود در این کشور اخراج شدند و اسباب و اثاثیه‌شان به خیابان انداخته شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌های عربی به نقل از جمعیت هتلداران دولت سودان جنوبی خبر دادند، صدها نفر از مسئولان این کشور به دلیل اینکه دولت در پرداخت بدهی اجاره‌بهای محل اقامت‌شان کوتاهی کرده، از اتاق‌های هتل و هتل‌آپارتمان‌ها اخراج شده‌اند.

به گفته این جمعیت، 300 سیاستمدار که از سه سال پیش در 18 هتل و هتل‌آپارتمان در جوبا زندگی می‌کردند به دلیل عدم پرداخت اجاره‌بهایشان توسط دولت از این محل اخراج شده‌اند.

از طرفی دولت سودان جنوبی اعلام کرد بخشی از بدهی‌ خود را به صاحبان این اماکن پرداخت کرده است اما، هتلداران میزان بدهی را حدود 50 میلیون دلار ارزیابی کرده و به دولت فقط پنج روز مهلت داده‌اند تا تسویه‌حساب کند.

گفتنی است بعد از اعلام استقلال سودان جنوبی اکثر سیاستمداران این کشور از جمله وزرا، اعضای پارلمان و ژنرال‌های ارتش در هتل و آپارتمان‌های اقامتی سکونت دارند و برخی از آنها گفته‌اند با صدور حکم تخلیه، بی‌سرپناه و آواره خواهند شد!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها