خوشحالی مهدی ترابی از بازگشت به پرسپولیس

مهدی ترابی بعد از توافق با پرسپولیس گفت: از این که به پرسپولیس بر می‌گردم، خوشحال هستم و افتخار می‌کنم که بار دیگر در خدمت پرسپولیس خواهم بود و مطمئن هستم باز هم در کنار هم خاطرات بسیار خوبی را رقم خواهیم زد.

خوشحالی مهدی ترابی از بازگشت به پرسپولیس
کد خبر: 463368
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۸ ۱۴:۱۷:۲۳

اعتمادآنلاین| مهدی ترابی که در تعطیلات پیش فصل به یکباره قراردادش را یک طرفه با پرسپولیس فسخ کرده و راهی العربی قطر شده بود، دوباره به پرسپولیس بازگشت.

به گزارش ایسنا، مهدی ترابی پس از عقد قرارداد جدید با پرسپولیس، اظهار کرد: قبل از هر چیز ابتدا باید درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان عزیز را به خانواده‌های آن‌ها، اهالی فوتبال و هواداران تسلیت بگویم. همانطور که پیش از این به مسئولان باشگاه گفته و قول داده بودم، در ایران، پیراهن هیچ تیمی غیر از پرسپولیس را به تن نخواهم کرد.

وی ادامه داد: از این که به پرسپولیس بر می‌گردم، خوشحال هستم و افتخار می‌کنم که بار دیگر در خدمت پرسپولیس خواهم بود و مطمئن هستم باز هم در کنار هم خاطرات بسیار خوبی را رقم خواهیم زد.

بازیکن پرسپولیس اضافه کرد: آنچه اکنون اهمیت دارد، این است که پرسپولیس خیز خود برای بازگشت به صدر جدول را برداشته است و همه باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم و کسب پنجمین قهرمانی پیاپی به عنوان یک اولویت محقق شود.

ترابی تصریح کرد: این قهرمانی را جدا از آن که پرسپولیس شایسته آن است، به خاطر این دو عزیزی که از دست دادیم و برای این که هواداران بعد از این اندوه، خوشحال شوند، می‌خواهیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها