کد خبر: 463508
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۹ ۰۹:۴۱:۱۸
| |

واکنش پوچتینو به عصبانیت رونالدو کومان و سران بارسلونا / قصد تحریک آنها را نداریم

سرمربی پاری سن ژرمن به ناراحتی باشگاه بارسلونا به خاطر تلاش این باشگاه برای جذب مسی واکنش نشان داد.صحبت های اخیر بازیکنان و مدیران باشگاه پاری سن ژرمن درباره جذب لیونل مسی باعث ناراحتی باشگاه بارسلونا شده است.

واکنش پوچتینو به عصبانیت رونالدو کومان و سران بارسلونا / قصد تحریک آنها را نداریم
کد خبر: 463508
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۹ ۰۹:۴۱:۱۸

اعتمادآنلاین| سرمربی پاری سن ژرمن به ناراحتی باشگاه بارسلونا به خاطر تلاش این باشگاه برای جذب مسی واکنش نشان داد.

صحبت های اخیر بازیکنان و مدیران باشگاه پاری سن ژرمن درباره جذب لیونل مسی باعث ناراحتی باشگاه بارسلونا شده است.

مسی تا پایان فصل با بارسلونا قرارداد دارد و خبرهای زیادی درباره پیوستن او به پاری سن ژرمن به گوش می رسد.

هم لئوناردو و هم بازیکنان سرشناس پاری سن ژرمن ابراز امیدواری کردند که مسی راهی این تیم شود که این با ناراحتی باشگاه بارسلونا همراه شد.

پوچتینو گفت: ما نهایت احترام را به حریفان خود می گذاریم. بارسلونا حریف بزرگی برای ماست و به هیچ وجه قصد بی احترامی به آنها را نداریم. با صحبت کردن درباره مسی نه پیامی خاصی برای بارسلونا داریم و نه به دنبال جنجال و حاشیه سازی هستیم.

سرمربی پاری سن ژرمن درباره رویارویی با بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا هم گفت: فعلا تنها به دیدار حساس برابر مارسی فکر می کنیم. 10 روز دیگر با بارسلونا بازی داریم و فرصت لازم را برای فکر کردن درباره این بازی داریم.

او درباره بازگشت ناواس و نیمار به شرایط بازی گفت: ناواس وضعیت بهتری دارد و مراحل درمان را به خوبی پشت سر گذاشته است با این حال به بازی برابر مارسی نمی رسد و شاید دو بازی بعدی را هم از دست بدهد. فعلا زود است که درباره حضور او برابر بارسلونا نظر بدهیم. باید منتظر ماند اما درباره نیمار باید بگویم که او در تمرین گروهی اخیر شرکت نکرد و همچنان از ناحیه معده و روده احساس التهاب و درد دارد. امیدوار هستیم که در سریع ترین زمان ممکن بهبود یابد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها