«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

رسانه اسرائیلی: یک راند از جنگ اقتصادی را به ایران واگذار کردیم

یک رسانه اسرائیلی با اشاره به اتلاف هزاران تن کرفس در مزارع شهرک‌های اسرائیلی در منطقه نقب غربی اعلام کرد، حضور ایران در بازارهای روسیه باعث وارد آمدن زیان‌های هنگفتی به شهرک‌نشینیان اسرائیلی شده و این راند را ما به ایرانی‌ها واگذار کردیم.

رسانه اسرائیلی: یک راند از جنگ اقتصادی را به ایران واگذار کردیم
کد خبر: 463526
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۹ ۱۶:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یک رسانه اسرائیلی با اشاره به اتلاف هزاران تن کرفس در مزارع شهرک‌های اسرائیلی در منطقه نقب غربی، اعلام کرد، حضور ایران در بازارهای روسیه باعث وارد آمدن زیان‌های هنگفتی به شهرک‌نشینیان اسرائیلی شده و این راند را ما به ایرانی‌ها واگذار کردیم.

به گزارش اعتمادآنلاین ، روزنامه ماکوریشیون در پایگاه اطلاع‌رسانی خود ضمن اعلام این خبر افزود، در حال حاضر قیمت کرفس‌های ایرانی صادرشده به روسیه 60 روبل است و تنها یک هفته برای رسیدن به مقصد زمان نیاز دارد، در حالی است که کرفس‌های تولید شده در اسرائیل به دلیل هزینه نیروی کار بالاتر و بعد از سه هفته به آنجا رسیده و قیمت آن در بازارهای روسیه 120 روبل است.

به نوشته این روزنامه عبری‌زبان، امروز صادرکنندگان اسرائیلی مواد غذایی در حال تسلیم بخش‌هایی از صحنه فعالیت خود به رقبای ایرانی هستند و همین امر باعث شده تا چند روز پیش شاهد اتلاف مقادیر بسیار زیادی کرفس توسط کشاورزان باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها