کد خبر: 463549
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۹ ۱۴:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از روزنامه‌های ورزشی اروپا گزارش می‌دهد:

جنگ گواردیولا و کلوپ بالا گرفت/ صاعقه رونالدو بر سر باشگاه رم/ بارسلونا اتلتیکو را تحت فشار قرار می‌دهد

روزنامه‌های ورزشی اروپا در هفتمین روز از ماه فوریه رقابت‌های فوتبال در قاره سبز را سوژه خود کرده‌اند. رسانه‌های بریتانیایی نگاهی کرده‌اند به دیدار شب گذشته منچستریونایتد و اورتون، بازی امشب لیورپول و سیتی و همچنین تیم ملی راگبی انگلیس.

جنگ گواردیولا و کلوپ بالا گرفت/ صاعقه رونالدو بر سر باشگاه رم/ بارسلونا اتلتیکو را تحت فشار قرار می‌دهد
کد خبر: 463549
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۹ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| روزنامه‌های ورزشی اروپا در هفتمین روز از ماه فوریه رقابت‌های فوتبال در قاره سبز را سوژه خود کرده‌اند. رسانه‌های بریتانیایی نگاهی کرده‌اند به دیدار شب گذشته منچستریونایتد و اورتون، بازی امشب لیورپول و سیتی و همچنین تیم ملی راگبی انگلیس. روزنامه‌های اسپانیایی به وضعیت بارسلونا و رئال مادرید پرداخته‌اند و روزنامه‌های ایتالیا هم به پیروزی شب گذشته یوونتوس برابر رم اشاره کرده‌اند. در ادامه روزنامه‌های ورزشی قاره سبز را با هم مرور می‌کنیم.

***

منچستریونایتد و اورتون شب گذشته به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی سه-سه به پایان رسید. روزنامه استار اسپورت انگلیس با اشاره به مصدومیت پل پوگبا در بازی شب گذشته، این اتفاق را یکی از مهم‌ترین دلایل عدم نتیجه‌گیری یونایتد در بازی شب گذشته به شمار آورده است. این روزنامه در ادامه صحبت‌های تند گواردیولا علیه یوگن کلوپ را منتشر کرده است. مربی اسپانیایی منچسترسیتی، کلوپ را به انتشار اخبار جعلی متهم کرده است.

یورگن کلوپ در کنفرانس خبری‌اش اعلام کرده بود که بازیکان منچسترسیتی بیشر از لیورپول استراحت کرده‌اند. صحبت‌هایی که واکنش گواردیولا را در پی داشته است. او گفته: «من انتظار چنین صحبت‌هایی را از یورگن کلوپ نداشتم. فکر می‌کردم او از آن دست مربیانی نیست که چنین موضوعاتی را مطرح کند. اگر او تقویم لیگ برتر را ببیند، متوجه می‌شود آن‌طور که فکر می‌کند نیست. بازیکنان ما درگیر کرونا بودند و ما در برابر چلسی تنها 14 بازیکن داشتیم. هیچ تیمی در لیگ برتر 2 هفته تعطیلی نداشته است و همه تیم‌ها در زمان مقرر بازی کرده‌اند.»

1

روزنامه دیلی‌اکسپرس با انتشار عکسی از تیم ملی راگبی انگلیس به شکست این تیم برابر اسکاتلند پرداخته است. این روزنامه تیتر زده: «این زخم با انگلستان می‌ماند». این روزنامه در ادامه نقل قولی از ادی جونز مربی راگبی انگلیس آورده است: «این باخت برای مدتی طولانی با ما خواهد ماند.» دیلی اکسپرس عکسی از پپ گواردیولا مربی اسپانیایی سیتی هم به چاپ رسانده و از اون نقل کرده: «بهانه بدترین چیز در فوتبال است».

1

روزنامه کوریره دلو اسپورت چاپ ایتالیا با انتشار عکسی از شادی بازیکنان یوونتوس تیتر زده: «هر تیمی رونالدو را داشته باشد برنده می‌شود». این روزنامه در ادامه نوشته: «CR7، سرنوشت بازی یوونتوس-رم را رقم زد. یوونتوس سبقت گرفت و به رده سوم رسید.»

1

روزنامه گازتا دلو اسپورت نیز با انتشار عکسی از شادی گل رونالدو نوشته: «صاعقه رونالدو»؛ این تیتر به شوت ناگهانی این بازیکن در بازی شب گذشته برابر رم اشاره دارد. شوتی که منجر به گل اول یوونتوس در این دیدار شد.

1

روزنامه مارکا چاپ اسپانیا عکسی از رافائل واران مدافع فرانسوی رئال مادرید را منتشر کرده و به درخشش این بازیکن در بازی شب گذشته مادرید برابر اوئسکا پرداخته است. واران در این بازی موفق شد 2 گل مادرید را به ثمر برساند.

1

روزنامه as هم عکسی از شادی گل واران به چاپ رسانده و نوشته: «واران 2 برابر ارزش دارد». این روزنامه نگاهی هم داشته به وضعیت سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید و نوشته: «مینسک راموس عمل شده و این بازیکن بین 6 تا هشت هفته دور از میادین خواهد بود.» خبری بد برای مادرید و زیدان در روزهایی که احتیاج زیادی به او در خط دفاعی‌شان دارند.

1

روزنامه موندو چاپ اسپانیا عکسی از شادی بازیکنان بارسلونا منتشر کرده است و نوشته: «متوقف نشو، بارسا». این روزنامه با اشاره به حضور این تیم در رده دوم رقابت‌های لالیگا نوشته، این تیم می‌کوشد تا اتلتیکو را تحت فشار قرار دهد.

1

روزنامه اسپورت هم با انتشار عکسی از بازیکنان بارسلونا این تیتر را انتخاب کرده: «آنها برای این لیگ می‌جنگند». این روزنامه عکسی از تیم فوتبال زنان بارسلونا هم منتشر کرده است و نوشته: «رکورد بردن»؛ تیتری که اشاره به درخشش تیم فوتبال زنان اسپانیا در لیگ اسپانیا دارد. این روزنامه نظری هم به بازی شب گذشته رئال مادرید برابر اوئسکا داشته و نوشته: «2 گل از واران باعث نجات زیدان شد».

1

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها