یک وکیل پایه یک دادگستری:

اظهارات تبریزیان، مصداق نشر اکاذیب است

وکیل پایه یک دادگستری گفت: این وظیفه مدعی العموم، دادستان تهران است که با این فرد فراتر از نشر اکاذیب برخورد کند. چرا که اگر کسانی به حرف های این آقا گوش دهند، سبب مرگ و اضافه شدن آمار کرونا می‌شود. صحبت های این فرد باعث می شود مردم کرونا را جدی نگیرند. اگر هر اتفاقی هم بیفتد آقای دادستان مسئول است.

اظهارات تبریزیان، مصداق نشر اکاذیب است
کد خبر: 463557
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۹ ۱۱:۵۷:۳۵

اعتمادآنلاین| علی مجتهدزاده، حقوقدان و وکیل پایه یک دادگستری در خصوص اظهارات آیت الله تبریزیان درباره افرادی که واکسن کرونا زدند، گفت: این سخنان مصداق بارز نشر اکاذیب و به قصد تشویش اذهان عمومی است و بدتر از آن این سخنان سلامت عمومی جامعه را به خطر می اندازد. دادستان باید فراتر از نشر اکاذیب با او رفتار کند.

او ادامه داد: این حرفها باعث مرگ افراد می شود. جان مردم برای دادستانی قطعا مهم است و باید با ایشان فراتر از نشر اکاذیب برخورد شود.

این حقوقدان گفت: در کل این وظیفه مدعی العموم، دادستان تهران است که با این فرد فراتر از نشر اکاذیب برخورد کند. چرا که اگر کسانی به حرف های این آقا گوش دهند، سبب مرگ و اضافه شدن آمار کرونا می‌شود. صحبت های این فرد باعث می شود مردم کرونا را جدی نگیرند. اگر هر اتفاقی هم بیفتد آقای دادستان مسئول است.

او در پایان گفت: وزارت بهداشت هم به عنوان متولی می تواند علیه این فرد اعلام جرم کند، البته آنها اهرم ندارند و اهرم اصلی دست دادستان تهران است. دادستان تهران مسئول حفط جان مردم در برابر این افراد خطرناک است و باید با این افراد برخورد شود. برخورد نکردن دستگاه قضا با اینها تعجب برانگیز است!

آیت الله تبریزیان؛ استاد حوزه و پدر خود خوانده طب اسلامی گفته است: کسانی که واکسن کرونا می زنند، ژن ایمان و اخلاق را از دست دادند و تمایل به همجنس بازی پیدا کردند!

منبع: مدارا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها