آغاز اکران «شنای پروانه» و «لاله» در روزهای آینده

اکران عمومی دو فیلم «شنای پروانه» و «لاله» در روزهای آینده آغاز می‌شود.

آغاز اکران «شنای پروانه» و «لاله» در روزهای آینده
کد خبر: 463756
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۰ ۱۲:۰۵:۴۴

اعتمادآنلاین| علی سرتیپی - مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران - بیان کرد: از روز سه‌شنبه 21 بهمن‌ماه اکران عمومی فیلم «شنای پروانه» در سینماها آغاز خواهد شد و برخلاف برخی خبرها قرار نیست آن را به صورت آنلاین اکران کنیم.

او افزود: از هفته آخر بهمن‌ماه نیز فیلم «لاله» در سینماها به نمایش درخواهد آمد.

«شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت و تهیه‌کنندگی رسول صدرعاملی و «لاله» به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی تورج منصوری از فیلم‌های مانده در صف اکران سال گذشته هستند که قرار بود نوروز سال 99 روی پرده سینماها روند.

«شنای پروانه» بهترین فیلم جشنواره فجر سال 98 از نگاه مخاطبان بود و «لاله» یکی از فیلم های پرحاشیه سال‌های گذشته در تولید بوده که بودجه، روند ساخت و مالکیتش سر و صدای زیادی را در یک مقطع به پا کرد.

سرتیپی درباره اینکه با توجه به شکسته شدن سد حضور مخاطب در سینماها همزمان با جشنواره فجر، آیا امیدوار است که این روند با استقبال بیشتر از سوی مردم در اکران عمومی ادامه پیدا کند؟ پاسخ داد: فکر می‌کنم با توجه به فیلم‌ها مردم استقبال خوبی داشته باشند، اما یکی از مشکلات بزرگ ما ساعت عبور و مرور است و اگر منع رفت و آمد تا قبل از ساعت 21 برداشته می‌شد اتفاق‌های بهتری می‌توانست بیفتد و آن وقت بدون کمک ارشاد هم می‌توانستیم جلو برویم، اما از آنجا که با توجه به محدودیت ساعت، سانس‌های کمتری هم خواهیم داشت قطعاً لازم است ارشاد در اکران عمومی فیلم‌ها کمک کند.

دفتر فیلمیران که مسئولیت پخش چند فیلم جشنواره امسال را نیز برعهده دارد، گویا در صورت مهیا بودن شرایط فیلم «بی‌همه چیز» را به کارگردانی محسن قرایی در نوروز سال 1400 اکران می‌کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها