کد خبر: 463846
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۰ ۱۶:۱۸:۰۰
| |

روحانی: واکسیناسیون کرونا از فردا آغاز می‌شود / واکسیناسیون کرونا به سرعت ادامه خواهد یافت

رئیس‌جمهوری با اشاره به آغاز واکسیناسیون کرونا از فردا (21 بهمن ماه) گفت: این طرح طبق سندی که ستاد ملی مبارزه با کرونا به تصویب رسانده و ابلاغ کرده با سرعت ادامه پیدا می‌کند و امیدواریم سال آینده برای مردم ما سال بهتری باشد.

روحانی: واکسیناسیون کرونا از فردا آغاز می‌شود / واکسیناسیون کرونا به سرعت ادامه خواهد یافت
کد خبر: 463846
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۰ ۱۶:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| رئیس‌جمهور با اشاره به آغاز واکسیناسیون کرونا از فردا گفت: این طرح طبق سندی که ستاد ملی مبارزه با کرونا به تصویب رسانده و ابلاغ کرده با سرعت ادامه پیدا می‌کند و امیدواریم سال آینده برای مردم ما سال بهتری باشد.

حسن روحانی رئیس‌جمهور، عصر امروز (دوشنبه 20 بهمن ماه) در آیین بهره‌ّرداری از طرح‌های سرمایه‌گذاری عشایر و روستایی و پروژه‌های ملی وزارت کار که همزمان با دهه فجر صورت گرفت، با تبریک ایام‌الله دهه فجر گفت: بسیار خرسندم که امروز شاهد طرح‌متنوع در روستاهای کشور بودیم. افتتاح و رونمایی از 142 طرح در آغاز این برنامه و طرح‌های بعدی به معنای آن است که تحول بسیار خوبی را امروز در روستاهای کشور شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه همه دولت‌ها از آغاز پیروزی انقلاب تا کنون به روستاییان کمک کرده اند، اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید کار فوق‌العاده‌ای در ارتباط با برق، آب، گاز، راه‌ها، مدارس و مخصوصاً بهداشت و ارتباطات روستایی انجام شد. همچنین بسیاری از روستاهای ما به سیستم اینترنت متصل هستند.

رئیس‌جمهور با اشاره به آغاز واکسیناسیون کرونا از فردا گفت: فردا روز مبارکی خواهد بود و این طرح که با سرعت ادامه پیدا می‌کند طبق سندی که ستاد ملی مبارزه با کرونا به تصویب رسانده و ابلاغ کرده، امیدواریم سال آینده برای مردم ما سال بهتری باشد هم در مقابله با این ویروس هم تلاش‌هایی که ملت بزرگ ما انجام دادند.

وی افزود: از لحاظ تحریم هم تحریم شکست خورده است و ملت ما سال آینده شرایط بهتری خواهند داشت.

ادامه دارد...

منبع: ‌فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها