کد خبر: 463871
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۱ ۰۶:۳۳:۳۵
| |

شهردار اهواز مدارک تحصیلی لازم را ندارد؟ / وزارت کشور پاسخگو باشد

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان درباره ارسال نامه‌ای از سوی سازمان بازرسی کل کشور در خصوص اینکه شاعری مدارک لازم برای سمت شهردار را ندارد، گفت: نمایندگان اهواز از وزیر کشور در این خصوص طرح سوال کردند و پاسخ وزیر به این سوال قانع‌کننده نبود، بنابراین وزارت کشور باید پاسخگوی مردم و نمایندگان در این خصوص باشد.

شهردار اهواز مدارک تحصیلی لازم را ندارد؟ / وزارت کشور پاسخگو باشد
کد خبر: 463871
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۱ ۰۶:۳۳:۳۵

اعتمادآنلاین| سیدکریم حسینی، رئیس مجمع نمایندگان خوزستان، با اشاره به صدور حکم بدوی انفصال از خدمت شهردار اهواز اظهار کرد: این موضوع را پیگیری کرده‌ایم اما اجرای آن به حکم قضایی نیاز دارد.

وی افزود: مسئولان قضایی خوزستان باید پاسخگوی عدم اجرای این کار باشند.

وی در خصوص انتشار فایل صوتی حاوی عبارت توهین‌آمیز موسی شاعری شهردار اهواز به یکی از اقوام خوزستان، گفت: رفتار، کردار و گفتار افراد با ادبیات صحیح و رعایت آداب در هر دین، فرهنگ و کشوری یک اصل است و رعایت این اصل برای مدیران نظام جمهوری اسلامی ایران، صدچندان است.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: همه مدیران جمهوری اسلامی و نمایندگان مردم باید این اصل را رعایت کنند و بدانند شأن و جایگاه خود را از این مردم به دست آورده‌اند. مردم، ولی‌نعمت همه مدیران جمهوری اسلامی هستند بنابراین سخن گفتن با مردم با ادبیات صحیح و با رعایت ادب، یک واجب شرعی و قانونی است.

حسینی تصریح کرد: هر مدیری که از این مسیر خارج و یا منحرف شود، شایستگی مدیریت در نظام جمهوری اسلامی را ندارد.

وی درباره ارسال نامه‌ای از سوی سازمان بازرسی کل کشور در خصوص اینکه شاعری مدارک لازم برای سمت شهردار را ندارد، گفت: نمایندگان اهواز از وزیر کشور در این خصوص طرح سوال کردند و پاسخ وزیر به این سوال قانع‌کننده نبود، بنابراین وزارت کشور باید پاسخگوی مردم و نمایندگان در این خصوص باشد و ما نیز این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها