نگاهی به کتاب‌های پرفروش نیویورک‌تایمز

آثار نویسندگان همیشه پرفروش در کنار کتاب‌های برخی از بازیگران و سیاستمداران فهرست پرفروش‌های هفتگی نشریه نیویورک‌تایمز را تشکیل داده‌ است.

نگاهی به کتاب‌های پرفروش نیویورک‌تایمز
کد خبر: 464043
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۱ ۱۴:۵۲:۴۸

اعتمادآنلاین| رمان روسی به قلم جیمز پترسون نویسنده همواره پرفروش آمریکایی و جیمز او بورن در صدر جدول پرفروش‌ترین کتاب‌های داستانی چاپی و الکترونیکی نیویورک‌تایمز قرار گرفته است.

این کتاب سیزدهمین کتاب از مجموعه داستان‌های «مایکل بنت» محسوب می‌شود. در خلاصه این کتاب نوشته شده است: به قتل رسیدن چند زن توسط یک آدمکش ممکن است برنامه‌ ازدواج کارآگاه داستان را به هم بریزد.

«دوک و من» نوشته «جولیا کوئین» دومین کتاب پرفروش این فهرست است که نخستین جلد از سری داستان‌های «بریجرتون» به شمار می‌رود.

رمان «اشراف‌زاده‌ای که دوستم داشت» که اثر دیگری از «جولیا کوئین» محسوب می‌شود و دومین جلد از سری داستان‌های «بریجرتون» است نیز در رتبه سوم قرار دارد.

رمان «نیمه محوشونده» نوشته «بریت بنت» و «کتابخانه نیمه‌شب» اثر «مت هیگ» هم در جایگاه‌های چهارم و پنجم هستند.

همچنین در بخش پرفروش‌ترین کتاب‌های غیرداستانی هفتگی نیویورک‌تایمز کتاب «همان‌طور که هستم» نوشته «سیسلی تایسون» و «میشل بورفورد» در رتبه نخست قرار دارد. در این کتاب از تلاش‌های یک هنرپیشه زن برای تغییر دادن دیدگاه‌ها نسبت به یک زن سیاه‌پوست در حرفه‌اش سخن گفته شده است.

رتبه دوم هم به «سرزمین موعود» کتاب خاطرات «باراک اوباما» رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده آمریکا تعلق دارد.

کتاب «طبقه» نوشته «ایزابل ویلکرسون» روزنامه‌نگار برنده جایزه پولیتزر، «نورهای سبز» نوشته «متیو مک‌کانهی» هنرپیشه برنده جایزه اسکار و «سرکش» نوشته «گلنن دویل» نویسنده آمریکایی نیز به ترتیب در جایگاه‌های سوم تا پنجم این فهرست قرار دارند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها