کد خبر: 464084
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۲ ۰۷:۲۴:۰۰
| |

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

فضا مجازی می‌تواند جایی برای تجدیدمیثاق با انقلاب شود

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: می توان از بستر فضای مجازی برای تبیین آرمان ها و اهداف انقلاب برای جوانان در روز 22 بهمن بهره برد.

فضا مجازی می‌تواند جایی برای تجدیدمیثاق با انقلاب شود
کد خبر: 464084
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۲ ۰۷:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| رحمت الله فیروزی پوربادی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، ضمن گرامیداشت روز 22 بهمن، بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سراسر کشور برنامه هایی را برای گرامیداشت روز 22 بهمن تدارک دیده است نظیر مانور خودرویی که اعلام نیز شده است. اما آنچه که مهم است تعظیم و گرامیداشت این روز است.

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به شرایط امسال می توان از ظرفیت فضای مجازی برای گرامیداشت این روز استفاده کرد. نکته مهم تر این است که باید این روز را برای نسل جوان تبیین کرد و اهداف انقلاب و نیازهایی که باید در آینده انقلاب به آن پرداخته شود بازبینی شود.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نقش مسئولان و مردم در ادامه راه شکوهمند انقلاب اسلامی از دیگر مواردی است که باید در این روز به آن اندیشید.

فیروزی پوربادی در پایان تاکید کرد: با توجه به شرایط شیوع بیماری امسال می توانیم در بستر رسانه ها، فضای مجازی و صدا و سیما این روز را گرامی داشته و بار دیگر با آرمان های انقلاب تجدید میثاق کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها