کد خبر: 464105
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۲ ۰۸:۲۱:۲۸
| |

نماینده سنقر در مجلس شورای اسلامی:

مردم از اساس انقلاب و نظام گله‌ای ندارند

نماینده سنقر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تحریم ها باعث شد بخشی از صنعت ما بهتر از قبل به راه بیفتد و کارآیی را بیشتر کند.

مردم از اساس انقلاب و نظام گله‌ای ندارند
کد خبر: 464105
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۲ ۰۸:۲۱:۲۸

اعتمادآنلاین| سیدجواد حسینی‌کیا، نماینده سنقر در مجلس شورای اسلامی، درباره سالگرد انقلاب اسلامی و مولفه‌هایی که باعث تداوم این انقلاب بیش از 40 سال شده است، گفت: آن چیزی که باعث به وجود آمدن انقلاب اسلامی شد وحدت و همدلی مردم برای رسیدن به آرمان‌هایی بود که خواستار اجرایی شدنش در کشور بودند و در رأس این خواسته امام عظیم الشأن قرار داشتند.

نماینده سنقر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اخلاص امام، حضور روحانیت، حضور مردم مومن و متدین آگاه و جوانان بصیر و ولایت مدار از جمله عواملی هستند که باعث تداوم انقلاب در طول این 4 دهه شده است.

وی ادامه داد: حرف امام عزیز و نفس مسیحایی ایشان آنقدر ارزشمند بود که به محض اینکه در زمان جنگ سخنی می‌گفتند 100 هزار نفر جوان راهی جبهه‌ها می‌شدند و باید گفت همین امر خودش به حفظ نظام و انقلاب کمک کرده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امروز هم خلف صالح امام‌مان؛ رهبر معظم انقلاب همان راه و روشی را می‌روند که ایشان بنیان نهادند. رهبر انقلاب بر روی اصل‌هایی همچون اسکتبار ستیزی، خدمت به مردم، یاری مظلومان که همان آرمان های مطرح شده در شعار انقلاب اسلامی است ایستاده اند.

وی ادامه داد: به هنگام انقلاب ما شعار دادیم نه شرقی و نه غربی، جمهوری اسلامی؛ یعنی وابسته به هیچ کدام از ابر قدرت های شرق و غرب نخواهیم بود و امروز هم مشاهده می‌کنید که علی‌رغم تحریم و مشکلات مردم به روی پای خودشان ایستاده اند و سختی ها را تحمل می‌کنند.

حسینی کیا در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چه عواملی به حفظ انقلاب در ادامه کمک خواهد کرد اظهار داشت: مردم برای حفظ این انقلاب از جان و مال فرزندانشان گذشته‌اند و قطعا به اصل انقلاب پایبند هستند اگر گله ای امروز وجود دارد به مسئولان است.

وی گفت: شاید به تراز انقلاب نتوانستیم یک مدیر کار آمد تربیت کنیم و همین امر هم باعث گلایه مردم شده است، آن‌ها امروز بیان می‌کنند ما از اساس انقلاب و نظام گله‌ای نداریم آن چیزی که نسبت به آن نقد و انتقاد داریم مدیریت حاکمان در حوزه اجرا است که در برخی از حوزه‌ها آن طور که باید خوب عمل نکرده‌اند و باعث بروز مشکلاتی شده است.

نماینده سنقر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم مشاهده می‌کنند برخی از افراد خلاف آن چه که از خودشان گفته‌اند در طول این سالیان ظاهر شده اند؛ یکی اختلاس می‌کند، یکی دزدی می‌کند یکی متهم به فساد می شود. باید به مردم حق بدهیم که با وجود چنین مواردی گلایه مند باشند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که در طول 40 سال گذشته چه اتفاقاتی بعداز انقلاب در کشور رخ داده و باعث پیشرفت نظام و کشور شده است، بیان کرد: امروز به بخش خدمات در مناطق محروم و روستایی نگاه کنیم، زیر ساخت ها را مشاهده می‌کنیم که در زمان قبل از انقلاب چه بوده و امروز چه شده است؟ قطعا در ارائه خدمات فراوان کار شده است.

حسینی کیا یادآور شد: بعداز انقلاب کشور بحران های زیادی را پشت سرگذاشته است زمانی جنگ داشتیم و بعداز آن هم تحریم‌های ظالمانه را بر ما وضع کردند اما باز مردم پای انقلاب ایستادند .

وی تاکید کرد: ما نیازمند تدبیر بهتر مسئولین امر هستیم تا بتوانیم از بحران ها عبور کنیم. انقلاب مانند سنگ‌های رودخانه ها است و افراد که می‌خواهند انقلاب نباشد مانند کف روی رودخانه هستند که می‌آیند و می‌روند. ترامپ آمد برای انقلاب ما خط و نشان کشید ، اما امروز او به زباله دان تاریخ پیوسته است و انقلاب ما محکم و پا برجا ایستاده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: تحریم ها باعث شد بخشی از صنعت ما بهتر از قبل به راه بیافتد و کارآیی را بیشتر کند.

وی در انتها اظهار داشت: برای حفظ این انقلاب به وحدت،همدلی، ولایت مداری و تربیت کادر متخصص نیاز داریم.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها