کد خبر: 464255
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۲ ۱۵:۳۳:۵۴
| |

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران:

مردم از گرانی و فساد متنفرند اما رابطه آنها با نظام مستحکم است

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حضور پرشور مردم در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد: رابطه مردم با کلیات نظام قابل مصادره نیست و هیچ شخص و گروهی نمی تواند این رابطه مستحکم را دچار خدشه کند.

مردم از گرانی و فساد متنفرند اما رابطه آنها با نظام مستحکم است
کد خبر: 464255
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۲ ۱۵:۳۳:۵۴

اعتمادآنلاین| رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حضور پرشور مردم در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد: رابطه مردم با کلیات نظام قابل مصادره نیست و هیچ شخص و گروهی نمی تواند این رابطه مستحکم را دچار خدشه کند.

محمد جواد حق شناس روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری جشن پیروزی انقلاب گفت: مردم از گرانی ناراحت هستند، از فساد متنفرند و از ناکارآمدی دلخورند اما رابطه مردم با کلیات نظام و حاکمیت بسیار مستحکم است.

به گفته وی، مردم قوای سه گانه را نقد می کنند اما در حوزه انقلاب و ارزش هایی چون دفاع مقدس و تمامیت ارضی و حاکمیت ملی با هیچ گروه، شخص و نهادی شوخی ندارند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری منحصر به فرد جشن پیروزی انقلاب اسلامی نیز اظهار داشت: بدلیل شیوع ویروس کرونا امسال خانواده ها به وسیله موتور سیکلت و خودرو در این جشن حضور پیدا کردند و صحنه هایی منحصر به فرد همچون 40 سال گذشته به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: از سال 58 که اولین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفتیم تا به امروز مردم در سخت ترین شرایط از جمله موشک باران و تحریم دشمن و بارش های سنگین برف و باران همیشه با شکوه این جشن را برگزار می کردند چرا که 22 بهمن نماد وحدت ملی است و مردم با هر دیدگاه و نظر در این جشن حضور پیدا می کنند.

حق شناس تاکید کرد: مردم با شکل دادن انقلاب اسلامی خود را از زور دشمن و بیگانگان جدا کردند و به همین منظور جشن های پیروزی انقلاب همه ساله با شکوه و عظمت بیشتری برگزار می شود.

وی با اشاره به تلاش های شهرداران مناطق در برگزاری این جشن انقلاب نیز گفت: امروز نیز در طول مسیر راهپیمایی از جمله میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی گل آرایی و تزئینات خوبی صورت گرفت که از شهرداران مناطق 9، 10، 2، 5، 12، 6 و 7 تشکر می کنم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها