کد خبر: 464256
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۲ ۱۵:۳۶:۵۷
| |

غلامرضا انصاری:

شعارهای انقلاب سنگ محک رفتار مسئولین است

غلامرضا انصاری فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: یکی از شعارهای محوری و اصلی انقلاب استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود. امروز و هر روز و در هر زمان و مکان باید گفتار و رفتار کارگزاران را با این محک بسنجیم و ببینیم

شعارهای انقلاب سنگ محک رفتار مسئولین است
کد خبر: 464256
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۲ ۱۵:۳۶:۵۷

اعتمادآنلاین| غلامرضا انصاری اظهار کرد: 22 بهمن‌ماه یادآور ایثار، از خود گذشتگی و سرافرازی ملت و پیروزی انقلاب اسلامی بود. این روز سنگ محک حرکت های امروزی ما در راستای شعارهای محوری اولیه انقلاب است و باید تلاش نمود که حرکت‌ها، رفتارها گفتارها و کردار حکومت با خواست ملت در 22 بهمن 57 مطابقت داشته باشد.


وی افزود: یکی از شعارهای محوری و اصلی انقلاب استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود. امروز و هر روز و در هر زمان و مکان باید گفتار و رفتار کارگزاران را با این محک بسنجیم و ببینیم که در رابطه با استقلال کشور، آزادی مردم و جمهوریت نظام چگونه عمل می شود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: یکی دیگر از شعارهای محوری انقلاب نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی بود. رژیم گذشته برای مقابله با مارکسیسم و شرق ستیزی تمام کشور را در اختیار غرب خصوصاً امریکا قرار داده بود، به گونه‌ای که سفرای امریکا و انگلستان تعیین کننده سیاست ها، رفتار و کردار شاه و کلیت دولت و نظام گذشته بودند. بعد از انقلاب با توجه به شرایط پیش آمده و سلطه 50 ساله آمریکا، شعار مبارزه با امپریالیسم جزء شعارهایی بود که مردم در کردار و رفتار خودشان بروز و ظهور دادند. امروز ما باید بسنجیم که در رابطه با نه شرقی و نه غربی و جمهوری اسلامی بودن چقدر پایبندی وجود دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها