هشدار ظریف به بایدن: پنجره گفت‌وگو در حال بسته شدن است

آقای ظریف می‌گوید: با حضور دولت جدید آمریکا در کاخ سفید پنجره‌ای باز شده که البته به سرعت در حال بسته شدن است. چرا که دولت ایران مجبور است اقدام جبرانی تازه‌ای در واکنش به عدم پایبندی آمریکا و اروپا به تعهداتشان در برجام هسته‌ای انجام دهد.

هشدار ظریف به بایدن: پنجره گفت‌وگو در حال بسته شدن است
کد خبر: 464263
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۲ ۱۶:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| وزیر خارجه ایران در پیام تصویری خود که به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی منتشر کرده‌ است، خطاب به بایدن می‌گوید: دولت ترامپ بر این افسانه قمار کرد که می‌تواند مردم ایران را میان فروپاشی و تسلیم قرار دهد. همه ما نتیجه این قمار را دیدیم.

آقای ظریف می‌گوید: با حضور دولت جدید آمریکا در کاخ سفید پنجره‌ای باز شده که البته به سرعت در حال بسته شدن است. چرا که دولت ایران مجبور است اقدام جبرانی تازه‌ای در واکنش به عدم پایبندی آمریکا و اروپا به تعهداتشان در برجام هسته‌ای انجام دهد. اقدامی که در چارچوب برجام و شامل گسترش برنامه هسته‌ای و کاهش همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است.

وزیر خارجه ایران به دولت بایدن هشدار می‌دهد تنها در یک صورت اقدام جبرانی ایران قابل اجتناب است که آمریکا از شکست ترامپ درس بگیرد و از ادامه راه او منصرف شود.

منبع: شرق

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها