کد خبر: 464271
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۵ ۱۱:۰۰:۰۰
| |

محمد اشرفی اصفهانی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در گفت‌وگو با «اعتماد‌آنلاین»:

عده‌ای در داخل حاکمیت از تندروی استقبال می‌کنند / توهین به روحانی تاسف‌برانگیز و خسارت‌زاست

محمد اشرفی اصفهانی گفت: دست‌هایی در کار است که نه تنها بنای مقابله با تندروها را ندارند بلکه از این قبیل کارهای نابهنجار حمایت می‌کنند تا بتوانند به اغراض سیاسی خود برسند، چرا که تنش و جدل را به نفع جریان سیاسی خود می‌دانند.

عده‌ای در داخل حاکمیت از تندروی استقبال می‌کنند / توهین به روحانی تاسف‌برانگیز و خسارت‌زاست
کد خبر: 464271
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۵ ۱۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| تندروها هر چقدر که به موعد انتخابات 1400 نزدیک می‌شویم تلاش‌های خرابکارانه‌شان را تشدید می‌کنند تا شاید بتوانند فضا را برای توفیق انتخاباتی جناح متبوع خود مهیا کنند. آنها کار را به جایی رساندند که حتی از اهانت به رئیس‌جمهوری آن هم در جشن 22 بهمن ابایی نداشتند.

محمد اشرفی اصفهانی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در گفت‌وگو با اعتماد‌آنلاین در این ‌باره اظهار داشت: این اصلاً توجیه‌پذیر نیست که در روز مهم 22 بهمن به مسئولان سطح بالای مملکت توهین کنند، حتی باید گفت این یک اتفاق تاسف‌برانگیز و البته خسارت‌زاست. این کار نه عقلانی، نه شرعی و نه منطقی است. آقای روحانی به سهم خودش زحمت کشیده و توهین به او کار بسیار زشتی است.

او در ادامه گفت: درک این نکته که رئیس‌جمهوری شخص دوم نظام است نباید چندان دشوار باشد. عده‌ای در حالی ایشان را با واژگان نامناسب خطاب کردند که کشور بیش از هر مقطع دیگری به اتحاد و یک‌صدایی نیاز دارد. مردم ایران قریب به سه سال است که موانع متعددی را پیش روی خود می‌بینند. حالا که بعضی از رویدادها امیدها را برای کاهش مشکلات بیشتر کرده است همه باید دست به دست هم دهند و جلوی خرابکاران را بگیرند.

فعال سیاسی اصلاح‌طلب توضیح داد: توهین به رئیس‌جمهوری یا هر مسئول دیگری آن هم در روزی که همه داشته‌های انقلاب ریشه در 22 بهمن دارد، نشان می‌دهد دست‌هایی در کار است که نه تنها بنای مقابله با تندروها را ندارند بلکه از این قبیل کارهای نابهنجار حمایت می‌کنند تا بتوانند به اغراض سیاسی خود برسند، چرا که تنش و جدل را به نفع جریان سیاسی خود می‌دانند.

محمد اشرفی اصفهانی در پایان گفت: عده‌ای در داخل حاکمیت از تندروی استقبال می‌کنند.

چکیده گفت‌وگو با محمد اشرفی اصفهانی

-تندروها تنش و جدل را به نفع جریان سیاسی خود می‌دانند

-عده‌ای در حالی رئیس‌جمهوری را با واژگان نامناسب خطاب کردند که کشور بیش از هر مقطع دیگری به اتحاد و یک‌صدایی نیاز دارد

-همه باید دست به دست هم دهند و جلوی خرابکاران را بگیرند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها