«نیمار» بعد از «دی‌ماریا» دومین غایب بزرگ پی‌اس‌جی برابر بارسلونا؟

حضور «نیمار» در دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا برابر بارسلونا، بدنبال آسیب‌دیدگی شدید در دیدار پاری‌سن‌ژرمن برابر کان در لیگ یک فرانسه، در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

«نیمار» بعد از «دی‌ماریا» دومین غایب بزرگ پی‌اس‌جی برابر بارسلونا؟
کد خبر: 464312
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۳ ۰۹:۳۲:۱۳

اعتمادآنلاین| تیم های پی‌اس‌جی و بارسلونا ظرف مدت 6 روز دیگر در لیگ قهرمانان باید به مصاف یکدیگر بروند؛ شاگردان «مائوریتسیو پوچتینو» سه شنبه هفته آینده در نیوکمپ میهمان آبی اناری‌ها بوده و دهم ماه مارس در پاریس میزبان آنها خواهند بود.

نیمار در جریان پیروزی تیمش برابر کان پس از تکل خشن «استیو یاگو» مدافع حریف و درست اندکی پیش از سپری شدن یک ساعت از زمان بازی، با درد مجبور به ترک زمین شد.

در صورتی که غیبت وی در دیدار رفت برابر باشگاه سابقش تایید شود، مرد 29 ساله برزیلی پس از «آنخل دی ماریا» دومین غایب بزرگ پی‌اس‌جی در دیدار برابر بارسا خواهد بود.

ستاره برزیلی پی‌اس‌جی قرار است امروز(پنجشنبه) تحت آزمایش قرار گیرد تا میزان دقیق مصدومیتش مشخص شود.

پوچتینو پس از دیدار تیمش برابر کان در این خصوص اظهار داشت: در حال حاضر اظهارنظر در مورد میزان مصدومیت نیمار سخت است. خواهیم دید. به اطلاعات بیشتری در مورد مصدومیتش نیاز داریم اما مصدومیت از ناحیه ماهیچه نزدیک کننده ران است.

پی‌اس‌جی با گل دقیقه 49 «مویس کین» مهاجم قرضی خود که از اورتون به خدمت گرفته است، به مرحله یک شانزدهم جام حذفی فرانسه رسید؛ جامی که پاریسی‌ها در 6 فصل اخیر پنج بار آن را تصاحب کرده‌اند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها