کد خبر: 464348
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۳ ۱۱:۲۷:۳۶
| |

مصطفی پورمحمدی، دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز:

انقلاب، طرح غربی‌ها و صهونیست‌ها را نقش بر آب کرد

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: انقلاب اسلامی گام بلندی برای جبران تمام تحقیرهای بین‌المللی جهانی و تاریخی برداشت. امروز همه به صورت عیان می‌گویند که انقلاب اسلامی طرحی که قرار بود اسرائیل یک قدرت کبیر شود را نقش بر آب کرد.

انقلاب، طرح غربی‌ها و صهونیست‌ها را نقش بر آب کرد
کد خبر: 464348
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۳ ۱۱:۲۷:۳۶

اعتمادآنلاین| مصطفی پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: واقعیت این است که ما تحقیری تاریخی را تحمل کردیم و 150سال پیش از انقلاب اسلامی سراسر تحقیر بود. انقلاب اسلامی گام بلندی برای جبران تمام تحقیرهای بین‌المللی جهانی و تاریخی برداشت.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز، به مناسبت یوم‌الله 22بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شبکه خبر صداوسیمای جمهوری اسلامی گفت: «ما تاریخی پرفراز و نشیب و باشکوه داریم. ملت ما تجربه‌های زیادی دارند و گونه‌های مختلفی از پیروزی و بعضا ناکامی‌ها را پشت سر گذاشته‌‌اند و در این میان مهم آن جایگاه و موقعیتی است که ملت در طول زمان توانسته‌اند ثبت کنند و ادامه دهند».

او ادامه داد: «انقلاب اسلامی حرکتی بزرگ براساس خودباوری ملت بود که هر روز هم بر این خودباوری افزوده شد. انقلاب اسلامی دستاورد عظیمی است و امروز جوانان، نوجوانان و حتی کودکان ما شخصیت، هویت و جایگاه و منزلت ویژه‌ای برای خود در عرصه جهانی قائل هستند و امروز تمدن، تاریخ، دین و فرهنگ مردم قابل توجه است».


او درباره اهمیت انقلاب اسلامی در منطقه خاطرنشان کرد: «علاوه بر موضوع خودباوری آنچه باید به آن اشاره کنم این است که وجهه ایران پیش از انقلاب اسلامی مخدوش شده بود و ایران به عنوان کشوری در استمعار بیگانگان و زیر سیطره بلوک‌های غرب و شرق شناخته می‌شد؛ در برهه‌ای زیر استعمار انگلیس و آمریکا و در دوره‌ای تحت فرمان آلمان‌ها و در مقطعی هم تحت نفوذ روسیه تزاری که دیدیم بخش‌هایی از سرزمین ما هم جدا شد. واقعیت این است که ما تحقیری تاریخی را تحمل کردیم و 150سال پیش از انقلاب اسلامی سراسر تحقیر بود. انقلاب اسلامی گام بلندی برای جبران تمام تحقیرهای بین‌المللی جهانی و تاریخی برداشت».


دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز همچنین بیان کرد: «غرب نه‌تنها برای اینکه در سر ما بزند و ما را کشوری عقب‌مانده و تحت سیطره خود نگاه دارد، بلکه هدفش سلطه بر تمام خاورمیانه و غرب آسیا بود. برای همین منظور رژیم صهیونیستی را در این منقطه مستقر کرد و قدرت عظیمی هم پشت آن قرار گرفتند. انقلاب اسلامی این چرخه را وارونه کرد و امروز همه به صورت عیان می‌گویند که انقلاب اسلامی طرحی که قرار بود اسرائیل یک قدرت کبیر شود را نقش برآب کرد».


پورمحمدی در پایان با اشاره به آیات قرآنی گفت: «جالب است که وقتی به قرآن نگاه می‌بینیم که خداوند در میان تمام ملت‌ها تأکید ویژه‌ای بر فرهنگ و تفکر قوم یهود دارد. علت آن است که آینده با تفکر و یهود رقم خورده است. صهیونیست‌ها می‌خواستند بر همه چیز اعم از اقتصاد، علم، فناوری، تبلیغات، سیاست و... مسلط شوند و نقشه بزرگ تمدنی در سر داشتند اما انقلاب اسلامی برنامه آنها را متوقف کرد و نه‌تنها خود را نجات دادیم بلکه با انقلاب اسلامی توانستیم طلایه‌دار تمدن شکوهمند پیش از اسلام و پس از اسلام باشیم و با انقلاب اسلامی حوزه تمدنی خود را بازسازی کردیم».

منبع: نامه نیوز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها