احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیات‌رئیسه مجلس:

طرح «شفافیت آراء نمایندگان» به صحن بازخواهد گشت

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از عدم تصویب این طرح تعداد 50 نفر از نمایندگان درخواست بازگشت مجدد به صحن را طبق ماده 130 داشتند و نسبت به این لایحه اعمال ماده 130 صورت گرفته و مجدد به صحن باز خواهد گشت.

طرح «شفافیت آراء نمایندگان» به صحن بازخواهد گشت
کد خبر: 464437
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۴ ۰۹:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی درخصوص زمان بازگشت مجدد طرح «شفافیت آراء نمایندگان» به صحن و قرار گرفتن در دستورکار به ذکر «ان‌شاءالله» اکتفا کرد.

احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رئیسه مجلس درخصوص سرنوشت طرح اصلاح موادی از آیین‌نامه داخلی مجلس که به طرح «شفافیت آراء نمایندگان» معروف شده است، گفت: بعد از عدم تصویب این طرح تعداد 50 نفر از نمایندگان درخواست بازگشت مجدد به صحن را طبق ماده 130 داشتند و نسبت به این لایحه اعمال ماده 130 صورت گرفته و مجدد به صحن باز خواهد گشت.

وی درخصوص زمان بازگشت مجدد این طرح به صحن و قرار گرفتن در دستورکار به ذکر «ان‌شاءالله» اکتفا کرد و توضیح دیگری ارائه نکرد.

نماینده قم در مجلس درباره نگرانی نمایندگان نسبت به بازتاب‌های شفافیت آراء نمایندگان، بیان کرد: من فکر می‌کنم شفافیت به قدری اهمیت دارد که هرگونه هزینه را برای آن بپردازیم باز هم به نفع ما خواهد بود و ضرر نمی‌کنیم.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها