نسل خوبی تا سال 2024 به جامعه بسکتبال تحویل می‌دهیم

بهرام رمضان سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان که برای حضور در اردوی استعدادیابی به لرستان سفر کرده، گفت: اسفند 98 انتخاب تیم ملی جوانان 2024 را شروع کرده‌ایم و در مرحله نخست حدود 600 نفر استعدادیابی شدند.

نسل خوبی تا سال 2024 به جامعه بسکتبال تحویل می‌دهیم
کد خبر: 464656
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۵ ۱۱:۴۸:۱۹

اعتمادآنلاین| سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان گفت: امیدواریم تا سال 2024 نسل خوبی را به جامعه این رشته تحویل دهیم.

بهرام رمضان که برای حضور در اردوی استعدادیابی به لرستان سفر کرده، یادآور شد: اسفند 98 انتخاب تیم ملی جوانان 2024 را شروع کرده‌ایم و در مرحله نخست حدود 600 نفر استعدادیابی شدند.

وی ادامه داد: کار استعدادیابی با هماهنگی سازمان تیم‌های ملی و حمایت‌های باشگاه کاله در حال انجام است و به استان‌های مختلف می‌رویم.

رمضان این کار را بسیار مفید عنوان کرد و افزود: امیدواریم تا سال 2024 نسل خوبی را به جامعه بسکتبال تحویل دهیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان با اشاره به اینکه در لرستان استعدادهای خوبی وجود دارد، افزود: مشکل استعدادهای استان‌های محروم این است که مسابقه کم می‌دهند و کمتر در شرایط بازی قرار می‌گیرند.

وی تاکید کرد: اگر این افراد وارد اردو شوند و در شرایط مسابقه قرار بگیرند، روز به روز بهتر می‌شوند.

رمضان با تاکید بر برگزاری مسابقه برای این رده سنی، تصریح کرد: این افراد مستعد فیزیک‌های خوبی دارند و باید بازیکنان این رده سنی حداقل 140 مسابقه داده باشند.

سرمربی تیم ملی جوانان با بیان اینکه استعدادها را مدام زیر نظر داریم، افزود: پروسه تست‌گیری و بررسی را انجام می‌دهیم تا تیمی که انتخاب می‌کنیم نفرات خوبی باشند و به نوعی حقی از کسی ضایع نشود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها