کد خبر: 464764
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۵ ۱۸:۱۷:۳۴
| |

رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیردار وزارت بهداشت:

واکسن کرونا به زودی از چند منبع دیگر دریافت می‌شود / هر تعداد واکسن در اختیار قرار بگیرد واکسیناسیون انجام می‌شود

رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیردار وزارت بهداشت با اشاره به اینکه در زمینه واکسیناسیون هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد، گفت: نوبت اول و دوم واکسن دریافت شده و به زودی از چند منبع هم واکسن دریافت خواهیم کرد.

واکسن کرونا به زودی از چند منبع دیگر دریافت می‌شود / هر تعداد واکسن در اختیار قرار بگیرد واکسیناسیون انجام می‌شود
کد خبر: 464764
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۵ ۱۸:۱۷:۳۴

اعتمادآنلاین| رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیردار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نوبت اول و دوم واکسن دریافت شده و به زودی از چند منبع هم واکسن دریافت خواهیم کرد.

محمدمهدی گویا روز شنبه (25 بهمن ماه) در حاشیه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در زمینه واکسیناسیون هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و مانند بسیاری از کشورهای دنیا هر تعداد واکسن که در اختیار قرار بگیرد واکسیناسیون انجام می شود، اظهار داشت: یک شبکه گسترده بهداشتی در کشور با امکانات و نیروی انسانی لازم وجود دارد تا واکسیناسیون به بهترین شکل ممکن انجام شود و بدون فوت وقت این اتفاق خواهد افتاد.

این مسوول ادامه داد: منظور از ویروس کرونای جهش‌یافته یعنی اینکه ویروس به صورت دایمی در حال تغییر است و وقتی چنین تغییری را مشاهده می کنیم باید با جدیت و سخت گیری اقدامات را انجام دهیم.

وی افزود: در زمینه مقابله با ویروس جهش یافته مردم و مسوولان مسوول هستند و وظایف خود را باید به نحو احسن انجام دهند.

این مسوول با اشاره به درگذشت یک نفر در یکی از روستاهای آبیک قزوین براثر ویروس جهش یافته گفت: برنامه بسیار حساب شده ای از سوی دانشگاه علوم پزشکی برای کنترل اوضاع به اجرا درآمده و این برنامه‌ها به مدت 14 روز ادامه پیدا خواهد کرد.

وی یادآورشد: همه اقدامات لازم برای قرنطینه روستا و وضعیت سلامت افرادی که با فرد مبتلا در ارتباط بوده اند انجام گرفته و از همه اهالی روستا نیز تست کرونا گرفته می شود.

گویا اظهار داشت: در حال حاضر افرادی که تست آنها مثبت شده در قرنطینه هستند و نظارت‌های لازم بر آنها نیز صورت می گیرد.

این مسوول در پاسخ به این پرسش که برخی از بازگشایی‌ها به صورت عجولانه رقم خورده است، گفت: فکر نمی کنم تصمیمات ستاد ملی و ستادهای استانی کرونا بدون حساب و کتاب صورت گرفته باشد و مسوولان در این زمینه پاسخگو هستند.

منبع: ایران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها