کد خبر: 464768
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۵ ۱۸:۳۸:۳۰
| |

یونس محمودی، فرماندار لاهیجان در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان:

برگزاری هر مراسم تجمعی ممنوع است و رعایت دستورالعمل ها وظیفه هر مسئول و شهروندی می‌باشد

یونس محمودی، فرماندار لاهیجان در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان با بیان اینکه غفلت و سهل انگاری عامل ابتلا به کرونا است، گفت: پرهیز از عادی انگاری، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی از عوامل مهم پیشگیری از ابتلا به این ویروس منحوس است.

برگزاری هر مراسم تجمعی ممنوع است و رعایت دستورالعمل ها وظیفه هر مسئول و شهروندی می‌باشد
کد خبر: 464768
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۵ ۱۸:۳۸:۳۰

اعتمادآنلاین| یونس محمودی در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان لاهیجان با بیان اینکه غفلت و سهل انگاری عامل ابتلا به کرونا است، گفت: پرهیز از عادی انگاری، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی از عوامل مهم پیشگیری از ابتلا به این ویروس منحوس است.

وی با بیان اینکه اتاق اصناف شهرستان نظارت بیشتری بر روی صنوف، کسبه و بازاریان داشته باشد، گفت: برگزاری هر مراسم تجمعی ممنوع است و رعایت دستورالعمل ها وظیفه هر مسئول و شهروندی می باشد.

فرماندار لاهیجان با ابراز نگرانی از افزایش آمار ابتلا به ویروس کرونا گفت: چنانچه پیشگیری و مراقبت ها با جدیت دنبال نشود، شاهد بروز و شیوع این ویروس با شدت و حدت و فراگیری گسترده ای خواهیم بود.

محمودی با اشاره به لزوم توجه بیشتر مردم و مسئولان به شرایط کرونایی با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروز، خاطر نشان کرد: فعالیت تالارها در شهرستان لاهیجان با توجه به شرایط نارنجی، امکان پذیر نیست.

وی افزود: بر اساس آمار اعلام شده از سوی کارشناسان بهداشتی، رعایت پروتکل ها و استفاده از ماسک در سطح شهرستان کاهش یافته که این موضوع می تواند آسیب جدی به مردم لاهیجان وارد کند.

نماینده عالی دولت در لاهیجان تعداد بیماران مبتلا به کووید 19 که در سه بیمارستان این شهرستان بستری هستند را 47 نفر اعلام کرد و افزود: تست های PCR و رپید تست‌ (تست سریع کرونا) طی بهمن ماه سال جاری در سطح شهرستان انجام می شود و روند تشخیصی را تسریع نموده است.

محمودی خاطر نشان کرد: در بهمن ماه امسال یک هزار و 220 تست PCR توسط مرکز 16 ساعته کرونا شهرستان انجام شد که 276 مورد از این تست ها مثبت شد و 1625 تست سریع هم تیم های مراقبتی به درب منازل اعزام شدند که 237 مورد مثبت شناسایی گردید.

وی با اشاره به انجام یک هزار و 358 مورد بازرسی از صنوف و اماکن عمومی لاهیجان طی بهمن ماه گفت: در جریان بازدیدهای انجام شده 195 واحد منجر به صدور اخطاریه و 4 واحد معرفی به مرجع قضایی و 4 واحد پلمب شدند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها